800
۰
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

حمایت از تولید ملی رکن اساسی اقتصاد مقاومتی/روحیه انقلابی باید در مدیران حاکم شود

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور گفت:روحیه انقلابی و اسلامی باید در مدیران  حاکم شود.
کریمی
کریمی
حجت الاسلام و المسلمین علی کریمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور سراوان  در گفت و گو با شستون سه مسئله از لحاظ اولویت و ریشه دار بودن و حل مشکلات را در اقتصاداز همه مهم تر دانست.
کریمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سراوان با اشاره به درون زا و برون گرا بودن اقتصاد مقاومتی گفت:اگر اقتصاد ملی از درون نجوشد و فوران نکند به جای نخواهیم رسید و تعامل با دنیا در زمینه اقتصادی باید تعامل هوشمندانه ای  باشد .
به گفته وی یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی اقتصاد دانش بنیان و متکی بر علم و دانش بومی است .
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور افزود:برای توانمند سازی بخش خصوصی باید از نیروهای مردمی و دولتی کمک گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی در خصوص حمایت از تولید ملی خاطرنشان کرد:یک رکن اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و داخلی است لذامشکلاتی که سد راه کارخانجات و بخش کشاورزی وجود دارد باید رفع شود.
وی باتوجه به بدیع و جدی بودن موضوع اقتصادتصریح کرد: روحیه انقلابی و اسلامی بر مدیران در بحث اقتصاد مقاومتی بایدحاکم گردد به طوریکه در هر اقدام و عمل خود خدا را ناظر و حاضر ببینند و خود را مسئول و پاسخگو بدانند.
کریمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نورافزود:به گفته بعضی ازبزرگان اگر  اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد شود به طور حتم اشتغال رونق خواهد گرفت وکارخانجات مورد حمایت قرار گیرند ،مشکلات معیشتی مردم نیز بر طرف می شود.
 
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 1089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *