شستون گزارش می دهد؛

سپاه پاسداران یادگار معمار کبیر انقلاب /اقدامات مناسب پاسداران در مقابل تهدیدات نرم دشمن

22 ارديبهشت 1395 ساعت 9:22

پاسداران از خودگذشتگی امام حسین (ع) در واقعه عاشورا را سرلوحه کار خود قرار داده اند.


به گزارش شستون ،سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی از جمله نهاد های انقلابی و یادگارمعمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره )است، که تدبیر مدبرانه ، به جا و کار ساز امام(ره) ، نهاد سپاه را رقم زد و در وحله اول هم سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) ،روز پاسدار محسوب شده است.  وجه انتسابش به امام حسین (ع)با حرکت عاشورایی که تضمین و تثبیت کننده دین مبین اسلام و سنت نبی اکرم اسلام و فرهنگ اسلامی است که موجب دست مایه و توشه راه  پاسداران شده و فرهنگ عاشورایی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.  پاسداران  هم در صحنه های مختلف اسلامی راه  و رسالت امام حسین(ع) را ادامه داده اند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون  با اشاره به  مأموریت کلی سپاه جهت دفاع  از انقلاب اسلامی ایران گفت: دفاع می تواند امنیتی باشد  و  سپاه روحیه دفاعی را به نحوی زیر ساخت ، مصالح آن را فراهم می کند .
محمد پودینه افزود: پاسداران  در خارج و داخل کشور در مقابل تهدیدهای نرم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اقدامات مناسب را انجام داده اند.
وی تصریح کرد:سپاه پاسداران با بکارگیری و استفاده از ظرفیت های مردمی ، طوایف و علما در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی  دارد.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان موصون سازی و سوق دادن جامعه به انقلاب اسلامی را یکی از ماموریت های سپاه عنوان کرد و ادامه داد: جذب ،سازماندهی و آموزش مردم  در جهت دفاع و تأمین امنیت و انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی ازجمله  وظایف پاسداران محسوب می شود.
محمد پودینه با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد:در خصوص  اشتغال ،معیشت و محرومیت زدایی در جامعه،  بسیج سازندگی تمکین دهنده بوده و اقدامات لازم جهت محرومیت زدایی را انجام داده است.
وی در پایان از صاحبان سرمایه خواست تا جهت اشتغال زایی مناسب برای جوانان و جهت پیاده سازی اهداف اقتصاد مقاومتی در جامعه  همکاری لازم را با سپاه پاسداران داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 1115

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/1115/سپاه-پاسداران-یادگار-معمار-کبیر-انقلاب-اقدامات-مناسب-مقابل-تهدیدات-نرم-دشمن

شستون
  https://shastoon.ir