800
۱۹۰۹۹۶۷۹
ئیس اداره ورزش و جوانان سراوان خبر داد:

حضور ۲۶ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان سراوان+ تصاویر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان از حضور ۱۶ تیم‌ در رده بزرگسالان و ۱۰ تیم‌ در قسمت نوجوانان در مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان خبر داد.
حضور ۲۶ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان سراوان+ تصاویر
محمد رضا گمشادزایی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سراوان ۱۶ تیم در رده سنی بزرگسال و ۱۰ تیم‌ در رده نوجوانان شرکت داشتند.
وی افزود: در پایان تیم های جهاد کشاورزی و بخشان مقام های اول و دوم و تیم مرزبانی و وحدت مقام سوم مشترک را در رده بزرگسالان کسب کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان اضافه کرد: تیم های مدرسه فوتبال بهنام، غفورآباد و مسجد جامع به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
گمشادزایی گفت: در مسابقات بزرگسالان محمد دهواری بهترین بازیکن، عمران حمیدیان آقای گل، و احمد شادزهی به بازیکن اخلاق معرفی شد‌
وی افزود: در قسمت نوجانات عبدالله چاکری بهترین بازیکن، ناصر گمشادزهی آقای گل و عبدالقدوس به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان اظهار کرد: در مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان پنج تیم شرکت‌ کردند که تیم موبایل مجید، جوانان و محمدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
گمشادزایی در پایان تصریح: در مسابقات والیبال عمران صباحی به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی شد و کاپ اخلاق نیز به تیم سیب و سوران تعلق گرفت.








انتهای پیام/
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 11163
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *