800
۰
در ستاد بزرگ داشت سوم خرداد عنوان شد ؛

سراوان پیشانی کشور است /حماسه سوم خرداد باید به تمام نسل ها منتقل گردد

رئیس بنیادشهید شهرستان سراوان ادامه دادن راه شهدا را از وظایف اصلی هر فرد عنوان کرد.
ستاد
ستاد
به گزارش شستون ، ستاد بزرگ داشت سوم خرداد با حضور رئیس بنیاد شهید ،رئیس اداره کار و تعاون ،معاون سیاسی و اجتماعی  فرماندار شهرستان سراوان و معاون همانگ کننده فرمانده سپاه شهرستان سراوان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید شهرستان سراوان  گفت : وظیفه ما به پاس قدرشناسی از جان فشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این است که راه شهدا را ادامه دهیم.
محمود نادری با بیان اینکه ملک چاکری یکی از شهیدان در راه فتح خرمشهر است خاطر نشان کرد:در جهت برگزاری مراسمات سوم خرداد برنامه ای با استفاده ازپتانسیل های مردمی خواهیم داشت.
رئیس اداره کار وتعاون  و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه خرداد ماه به یاد ماندنی در تاریخ ایران است افزود:خرداد ماهی است که دلاورمردان جان خود را در راه دفاع از کیان این مرز و بوم فدا کردند.
فرهاد سپاهی تصریح کرد:حماسه سوم خرداد و جان فشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را باید به تمام نسل ها منتقل کنیم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان سراوان هم در ادامه خاطر نشان کرد: جوانان و مردم غیور ایران با فداکاری و از خود گذشتگی توانستند خرمشهر را از چنگ صدام آزاد کنند.
ابراهیم کیخا با تأکید براینکه با فداکاری غیور مندان ایرانی حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم اظهار داشت :شهرستان سراوان پیشانی کشور است و باید برنامه ریزی در جهت آشنایی مردم با دفاع مقدس انجام گیرد.
 
 
 
انتهای پیام/ 
 
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 1123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *