800
۰
برگزاری رو خوانی قرآن برای کودکان سراوانی در تابستان ؛

برگزاری کلاس های روخوانی قرآن و احکام در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان

حجت الاسلام و المسلمین محسن حسین آبادی امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرستان سراوان از برگزاری کلاس های روخوانی قرآن و احکام در مسجد علی ابن ابیطالب این شهرستان خبرداد.
طرح
طرح
به گزارش پایگاه خبری شستون؛امام صادق می فرماید:حافظ قران و عمل کننده به قرآن همدم و همنشین فرشتگان در روز قیامت می شود و این درجه به کسانی داده می شود که حافظ قرآن کریم باشند و عترت و اهل بیت پیامبر را قبول داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین حسین آبادی با اشاره به واقعه شهادت حضرت علی (ع)و کربلا اظهار داشت:قاتل امام حسین و امام علی (ع) حافظان قران بودند اما به عترت پیامبر اعتقادی نداشتند.
وی با اشاره به بیانات پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت:من دو چیز گران بها را در اختیار شما قرار می دهم یکی قرآن کریم و دیکری عترتم ر که این دو هرگز از هم جدا نیستند.
حسین آبادی بیا کرد: جوانی که قرآن بخواند و اهل بیت را هم قبول داشته باشد خیر دنیا و آخرت نصیب او خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به بیانات پیامبر (ص) افزود:اگر فتنه ها زیاد شدند شما به قرآن و اهل بیت توسل جوید.
حجت السلام و المسلمین محسن حسین آبادی امام جماعت فاطمه الزهرا (س)هدف از برگزاری این کلاس ها را حفظ جزء سی قرآن و تشویق و ترقیب جوانان برای خواندن نماز عنوان کرد و اظهار داشت :این طرح تابستانی ویژه کودکان و نوجوانان در شهرستان سراوان است.
وی افزود:کلاس های طرح تابستانی  از  چهار شنبه دوازدهم خردادماه سال جاری در مسجد جامع علی ابن ابیطالب ساعت 8تا10 صبح و در مسجد فاطمه الزهرا 10تا12 برگزار می شود.
وی در پایان با اشاره به حضور جوانان در کلاس ها و کمک های مردمی برای تشویق جوانان گفت:اگر زندگی ما قرانی باشد موفقیت را در تمام مراحل زندگی خواهیم داشت.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 1145
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *