800
۰
فرمانده سپاه شهرستان سراوان:

سالم سازی جامعه از اهداف مبارزه با مواد مخدر است/مواد مخدر زنجیره پیوسته با ناهنجاری های اجتماعی است

فرمانده سپاه شهرستان سراوان جوانان جامعه را قشر مورد هدف بلای خانمان سوزدانست.
مواد مخدر
مواد مخدر
به گزارش پایگاه خبری شستون ؛كنفرانس بین المللی مبارزه با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر از تارخ 17 تا 26 ژوئن 1987 ، در شهر « وین » به منظور ابراز عزم سیاسی ملّتها در امر مبارزه با پدیده خانمان سوز و شوم مواد مخدر تشكیل شد و در آن سندی با عنوانC.M.O به تصویب رسید . این سند خط مشی همه جانبه اقدامات را در امر كنترل مواد مخدر مشخص و آنان را متعهد نموده است تا اقدامات بین المللی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر را قاطعانه دنبال كنند .
محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به دستورات بزرگان دین و آیین مقدس اسلامی گفت:هر ماده ای که به روح و جسم انسان ضرر برساند،از لحاظ شرعی نباید استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه سازمان ها و ارگان های خاصی برای مبارزه با مواد مخدر انجام وظیفه می کنند،بیان کرد:سپاه شهرستان سراوان هم با توجه به ماموریت های مرزی و ابلاغیات برخورد جدی با مواد مخدر وقاچاق چیان مواد مخدر  دارد.
فرمانده سپاه با اشاره به برنامه های مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:یکی از برنامه های عمده و تاثیر گذار ما آگاه سازی مردم و کارهای نرم افزاری است وسازمان بسیج هم در این زمینه فعالیت دارد.
محمد پودینه با بیان اینکه هدف از مبارزه با مواد مخدر سالم سازی قشر جوان در جامعه است،افزود:قشری که مورد هدف این بلای خانما سوز است ، قشر جوان و کارآمد است.
فرمانده سپاه با اشاره به ناهنجاری هایی که مواد مخدر میتواند به دنبال داشته باشد گفت:با گسترش اعتیاد در سطوح مختلف جامعه اقشار کارامد و فعال در جامعه مورد هدف قرار گرفته و بزهکاری را در جامعه به دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه مواد مخدر زنجیره به هم پیوسته با ناهنجاری های جامعه است اظهار داشت:با مصرف مواد مخدر سرقت،خشونت،از بین رفتن انسجام خانواده و بالا رفتن ناهنجاری های اجتماعی را در پی خواهد داشت.
فرمانده سپاه شهرستان با بیان اینکه طی سنوات اخیر بیشترین مبارزه با مواد مخدر را انقلاب اسلامی داشته است گفت:ورود و مصرف  مواد مخدر سیر صعودی را به دنبال دارد.
وی در پایان گفت:خانواده ها نقش مهمی در کنترل و هدایت نسل جوان دارند و دقت و مراقبت از فرزندان جوان خود را در بررسی کار خود قرار دهند تا نسل جوان شاهد از هم گسیختگی خانواده و از ذست دادن فرصت های اجنماعی نشود.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 1146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *