800
۰
اتفاقی تلخ در شهرداری سراوان؛

۴۴ کارگر شهرداری سراوان اخراج شدند/شهردار سراوان:با توجه به مشکلات اداری و کمبود منابع مالی این افردا اخراج شدند

شهردار سراوان گفت: تعداد 44 کارگر شهرداری سروان به دلیل کمبود منابع مالی اخراج شدند.
پول
پول
در تماسی که برخی از شهروندان سراوان  با پایگاه خبری شستون داشتند،با بیان اینکه بیش از ۴۰کارگر شهرداری به دلیل کمبود بودجه اخراج شدند،خواهان پیگیری این موضوع از این پایگاه خبری شدند.
به گزارش شستون،یکی از کارگران که نخواست نامش فاش گرددبا اشاره به اینکه دوسال است که در شهرداری سراوان مشغول به کار است ، اظهار داشت: حدود یازده ماه است که حقوقی از جانب شهرداری دریافت نکرده است.
این کارگر شهرداری در ادامه گفت:در طی این دوسال برای بار دوم است که از شهرداری سراوان اخراج شده است.
وی با بیان اینکه در خصوص حل این مشکل به شورای شهر هم مراجعه کرده امد و نتیجه ای نگرفته اند،خاطر نشان کرد:بارک زهی شهردار سراوان به جای حل مشکل کارگران شهرداری اقدام به اخراج ۴۴ کارگر به دلیل عدم پرداخت به موقع حق بیمه کرده است.
دهقان یکی دیگر از کارگران اخراجی شهرداری سراوان افزود: موضوع اخراج خود را با فرماندار سراوان در میان گذاشتیم و متأسفانه تلاش های فرمانداز هم در این راستا فایده ای نداشت.

شهردار سراوان هم در ادامهیگیری ها ضمن تأیید اخراج۴۴کارگر در این شهرداری گفت: با همکاری شورای شهر سراوان در صدد حل مشکلات شهرداری هستیم.
بارکزهی شهر دار سراوان  دلیل اخراج۴۴کارگر شهرداری راکمبود منابع مالی عنوان کرد وادامه داد:با رایزنی های در حال انجام شورای شهر سراوان با ادارات مربوطه مشکل حق الزحمه  کارگران اخراجی حل خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: با پیگیری های در حال انجام از سوی شهردار و شورای شهر سراوان از مرکز استان و دفترهمیاری شهرداری ها ،مشکل جذب و سازماندهی کارگران حل خواهد شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 1155
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *