800
۰
درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سراوان عنوان شد:

فضای آموزشی شهرستان متناسب با جمعیت موجود نیست/تأکید بر کیفی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

فرماندار شهرستان سراوان در جلسه شورای آموزش پرورش به کیفی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تأکید کرد.
a
a
به گزارش شستون به نقل از روابط عمومی فرمانداری سراوان ،جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سراوان باحضوردرویش نارویی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان، سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، حسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پرفیض رمضان و ضیافت الهی، تلاش ها و توفیقات حاصل شده در حوزه آموزش و پرورش شهرستان را نسبت به گذشته حائز اهمیت دانست و بر استمرار و کسب نتایج مثبت تأکید نمود.
وی گفت: فضاهای آموزشی شهرستان متناسب با جمعیت موجود نیست که می طلبد نوسازی مدارس در این زمینه ورود نماید.
فرماندار سراوان در همین راستا برون سپاری آموزش به بخش خصوصی با اتخاذ تدابیر و گزینش های مورد نظر را یکی از راهکارهای دغدغه فوق بیان نمود.
وی همچنین حضور تیمی از شهرستان در شورای آموزش و پرورش استان را برای معطوف نمودن نگاه و امکانات به شهرستان در این زمینه مهم برشمرد.
نارویی در ادامه سخنانش از مجمع خیرین سراوان قدردانی نمود که در دو ساله اخیر توانستند ارقام قابل توجهی را جذب نمایند.
وی همچنین توجه به مباحث اجتماعی و اعتیاد دانش آموزان را مهم دانست که با روندی شتابان ابعاد جامعه و کیفیت بخشی آموزش را در برگرفته، می طلبد مربیان و اولیاء در این زمینه بیشتر توجه نمایند.
فرماندار سراوان در همین راستا کیفی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را با توجه به پدیده های اجتماعی نامناسب مهم دانست و بر استفاده از ظرفیت و توان تمامی دستگاههای اجرایی و سازمان های مردم نهاد تأکید نمود.
درویش نارویی در پایان سخنانش از آمادگی برگزاری کنکور سراسری در شهرستان بصورت متمرکز سخن گفت تا فرزندان در بهترین شرایط و مکان بدون کمترین دغدغه آزمون ملی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 1171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *