800
۰
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

برگزاری اولین مسابقه عکاسی با موضوع بندگی در ماه مبارک رمضان

مشاورجوان شهردار مهرستان از برگزاری اولین دوره مسابقات عکاسی با محوریت بندگی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
دوربین
دوربین
مهران خاکی زائی در گفت و گو با  پایگاه خبری شستون از برگزاری اولین مسابقه عکاسی با محوریت بندگی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به منظور  معرفی فرهنگ، آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در شهرستانهای مختلف و همچنین حمایت از فعالان در حوزه عکاسی و همچنین استفاده حداکثری از امکانات محدود در راستای ثبت لحظات به‌یادماندنی از این ضیافت الهی باشکو مسابقه عکس به روایت بندگی در حال برگزاری است.
مشاور جوان شهردار مهرستان افزود: این مسابقه با محوریت افطاری ساده ، برنامه های ماه مبارک رمضان در مساجد ، جلوه های ماه مبارک رمضان و روزه در شهر ، لیالی قدر ، عید سعید فطر از نگاه دوربین برگزار می شود که شرکت در این مسابقه برای همه علاقه‌مندان آزاد است.
وی گفت : هر شرکت‌کننده می‌تواند پنج  عکس را در محورهای یادشده به این مسابقه ارسال کند.
مشاور جوان شهردار مهرستان بیان داشت : شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی javanonlin@gmail.com و یا به شماره 09335160448 از طریق واتساپ یا تلگرام ارسال کنند.
خاکی زائی تصریح کرد : عکس ها باید رویکرد اسنادی خود را حفظ کرده و یرایش تنها در حد تحصیح نور و رنگ باشد و نباید خدشه ای به وجه اسنادی تصاویر وارد شود و آخرین مهلت ارسال آثار 18 تیر می باشد.
وی یاد آور شد: به پنج عکس برگزیده از نگاه داوران به رسم یاد بود جایزه نفیسی اهدا می گردد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 1176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *