800
۰
در جلسه کارگروه " اقتصادی، سرمایه گذاری و تولید" شهرستان سراوان عنوان شد؛

فعال کردن کارخانه سیمان سراوان تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال زایی دارد/اشتغال زایی از مهم ترین مطالبات معیشتی مردم است

فرماندار شهرستان سراوان در جلسه کارگروه اقتصاد،سرمایه گذاری و تولید ،فعال نمودن کارخانه سیمان سراوان را در ایجاد اشتغال زایی مهم دانست.
کارگروه
کارگروه
به گزارش شستون به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سراوان جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و تولید شهرستان سراوان با حضورمیرشکار مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان ،درویش نارویی فرماندار،  سید منصور بزگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و مسئولین دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری برگزار گردید.
درویش ناورویی فرماندار شهرستان سراوان حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت را در این جلسه حائز اهمیت دانست و با بیان مشکلات و دغدغه های شهرستان، بر طرح آنها در کارگروه استانی تأکید نمود.
فرماندار سراوان توجه به خرمای سراوان از سوی مسئولین کشوری و استانی با توجه به سطح زیر کشت 13 هزار هکتار نخلستان و برداشت حدود 60 هزار تن را مورد تأکید قرار داد.
وی همچنین یکی از مهمترین مطالبات جدی مردم و شهروندان را اشتغال زایی عنوان نمود.
نارویی در همین راستا فعال نمودن کارخانه سیمان شهرستان را با توجه به معادن موجود که تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و بالاترین فرآوری صادرات در بازارچه ها ی مرزی را داشته مهم دانست.
وی همچنین معادن شهرستان را با توجه به مطالعات انجام شده بدلیل نبود زیر ساخت لازم و عنایت به وجود سرمایه گذار بر حل بخش عظیمی از معضل بیکاری حائز اهمیت دانست.
فرماندار سراوان در ادامه سخنانش پرورش شتر در شهرستان و ظرفت مرتعی در این منطقه را با توجه به استقبال مردم، بایستی به نوعی حمایت صورت پذیرد.
وی همچنین افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با معیشت مردم مرزنشین، می طلبد گذرهای مرزی ایجاد گردد تا ورود و خروج کالا صورت پذیرد.
درویش نارویی در پایان سخنانش فعال نمودن نمایشگاههای فصلی برای تأمین مایحتاج مردم، نظارت بر قیمت ها و نیاز به تلاش و جدیت در این حوزه، انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر، انحصاری شدن بعضی از مشاغل و تخصیص آب به 62 پروژه و طرح نیمه تمام یا تکمیل شده را از ضروریت های مهم شهرستان عنوان نمود.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 1234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *