بمناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

دیدار و نشست صمیمی مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی با فرماندار

27 خرداد 1395 ساعت 8:39

دیدار و نشست صمیمی مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی بمناسبت هفته جهاد کشاورزی با درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان و سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در محل فرمانداری برگزار گردید


به گزارش شستون به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سراوان ،درویش نارویی فرماندار سراوان در این جلسه ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: با شکل گیری جوامع انسانی اولین چیزی که ضرورت پیدا کرد که گروه های اجتماعی و انسان ها در پهنه خاکی زندگی کرده، مجموعه ای بود که بتوانند نیازهای بشر را مدیریت و برنامه ریزی نمایند دولت ها و حاکمیت ها بودند.
وی همچنین فلسفه وجودی دولت ها، حاکمیت و مسئولین را توجه به نیازهای مردم و شهروندان بیان نمود و معطوف نمودن نگاه های مسئولین با هدف تأمین نیازهای مردم را مورد تأکید قرار داد.
نارویی در ادامه سخنانش کشاورزی را یکی از مهمترین بخش های اقتصادی و نیازهای انسانی کشور عنوان نمود و بر نگاه زراعت و باغبانی، نگاه صنعتی و بازرگانی در مسیر کشاورزی تأکید نمود که حاصل آن تأمین رفاه و رضایتمندی مردم خواهد بود.
وی نیز با بیان 13 هزار هکتار نخلستان در شهرستان که 8 هزار هکتار آن خرمای لوکس و ارگانیک ربی است، بر هدایت ظرفیت علمی شهرستان و نگاه مهندسی و تکنیکی به این مهم تأکید نمود.
فرماندار سراوان در همین راستا با بیان مزیت ها و پتانسیل های بسیار مهم شهرستان سخن گفت و شناسایی مزیت های مهمی که خروجی مناسبی داشته و برای مردم و اشتغال نقش حائز اهمیتی داشته باشند را مهم برشمرد.
درویش نارویی در پایان سخنانش نقش آفرینی حوزه کشاورزی را در جهت تأمین منافع مردم مهم دانست و همکاری و مشارکت مسئولین و مردم را خواستار شد.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 1235

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/1235/دیدار-نشست-صمیمی-مدیر-پرسنل-جهاد-کشاورزی-فرماندار

شستون
  https://shastoon.ir