800
۰
در جمع کشاورزان سراوان عنوان شد؛

155هکتار تحت پوشش آبیاری تحت فشار تمام اتوماتیک/انگور یاقوتی با صرفه ترین گیاه پرورشی است

مدیر جهاد کشاورزی سراوان گفت:کشت انگور یاقوتی با صرفه ترین و زود بازده ترین گیاه پرورشی در سراوان است.
بقفقال
بقفقال
به گزارش پایگاه خبری شستون،به مناسبت روز جهاد کشاورزی مراسم تجلیل از کشاورزان و دستندرکاران جهاد کشاورزی با حضور بزرگزاده معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ،کمالی مدیر جهاد کشاورزی و محمد رفیع دهقان مدیر منابع و آبخیز داری در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی سراوان برگزار شد.
در این مراسم مهندس بزرگزاده معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری از افزایش 50 هکتاری سطح گلخانه در سراوان خبر داد و بیان کرد:نقش کشاورزان و تولید کنندگان در امر تولید بسیار با اهمیت است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:برای آبیاری اراضی کشاورزی باید از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم.
بزرگزاده با بیان اینکه سراوان 120 رشته قنات دارد،عنوان کرد: کمیته برنامه ریزی تلاش دارد شرایطی را ایجاد کند که استفاده بهتری از منابع طبیعی داشته باشیم.
کمالی مدیر جهاد کشاورزی در این جلسه با بیان اینکه 155 هکتار از اراضی کشاورزی سراوان تحت پوشش آبیاری تحت فشار تمام اتوماتیک است ،اظهار داشت:کشت انگور یاقوتی  با صرفه ترین و زود بازده ترین گیاه پرورشی در سراوان است.
مدیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار شستون تجلیل از زحمات کشاورزان و دستندرکاران بخش کشاورزی را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و افزود:در این مراسم از 20 نفر تولید کننده و 27 نفر دستندرکار در بخش کشاوری تجلیل به عمل آمده است.
 انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 1237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *