800
۰
صبح امروز صورت گرفت؛

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان سراوان

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان سراوان صبح امروز در دفتر فرمادار این شهرستان برگزارشد.
ی
ی
به گزارش شستون ، جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان سراوان با حضور حجت الاسلام و المسلمین  دهقان امام جمعه شهرستان ،فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین در دفتر فرماداراین شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان سراوان ضمن تشکر و قدر دانی از نهاد ها و ارگان هایی که همکاری لازم را یا آموزش  و پروش جهت شناسایی افراد بی سواد داشتند، گفت:سال گذشته سهمیه جذب سواد آموزی شهرستان 1275 نفر بوده است که علی رغم عدم همکاری برخی از ادارات اثرگذار در جهت شناسایی افراد بی سواد،با جذب 1600نفرو تحت پوشش قراردادن این افراد ،120درصد افزایش داشته است .
درویش نارویی با اشاره به تاثیر گذار بودن شبکه های اجتماعی در راستای شناسایی افرد بی سواد ، خاطر نشان کرد:دولت نسبت به ریشه کنی بی سوادی رویکردی استراتژیک دارد لذا بایستی تمام دستگا ه های اجرایی با حرکت های جهاد گونه در زمینه شناسایی قشر بی سواد جامعه همکاری لازم را داشته باشند.
وی با تذکید براینکه در جلسات شورای پشتیبانی باید از ارگان هایی که همکاری لازم جهت شناسایی افراد بی سواد را داشته اند ، قدر دانی شود ،بیان کرد:با توجه به امر انسداد بی سوادی ،جذب دایره واجب التعلیم ها جهت جلوگیری از افزایش بی سوادی مهم است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه علم به مراتب بهتر از ثروت است ،گفت:نهاد ها ،خانه بهداشت ها و ارگان هایی که ارتباط بیشتری با جامعه دارند، بایستی همکاری لازم را با آموزش و پرورش جهت ریشه کنی بی سوادی در این شهرستان داشته باشند.
در این جلسه مدیر آموزش پرورش شهرستان از حوزه علمیه ، ائمه جمعه و جماعات شهرستان،کمیته امداد امام خمینی (ره)،حوزه عشایری و زندان را جهت شناسایی افراد بی سواد را موثر عنوان کرد.
 
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 1239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *