800
۰
در اتفاقی عجیب؛

سرقت نوزاد یک روزه از بیمارستانی در چابهار!

نیمه های شب گذشته نوزادی از بخش زایشگاه بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار ربوده شد.
k
k
به گزارش  شستون به نقل از چهاربهاران، مسئولان اتاق نگهداری نوزادان بیمارستان امام علی(ع) هنگامی که از همراهان بیماران خواستند که برای کمک به مادر به اتاق نگهداری نوزاد بیاید خانمی با سوء‌استفاده و بیهوش کردن همراهان اصلی بیمار خودش را به عنوان همراه بیمار جا زد و پس از تحویل گرفتن نوزاد بسرعت از بیمارستان خارج و متواری شد.
 
پدر نوزاد ربوده شده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: همسرم پس از مراجعه به بیمارستان به بخش زایمان ارجاع داده شد و همراهان وی که از نزدیکان همسرم بودند به بنده اطلاع دادند که به وسیله آبمیوه توسط زنی که در کنارشان بوده بیهوش شدند و آن زن که خود را به عنوان همراه معرفی کرده بود اقدام به ربایش فرزندم نموده است.
 
وی با انتقاد از عملکرد بخش نگهداری نوزادان بیمارستان، سهل انگاری این بخش و قسمت نگهبانی را عامل اصلی این حادثه عنوان کرد و از مأموران و حراست بیمارستان خواست فیلم دوربين‌هاي مداربسته محل حادثه را جهت شناسایی عامل ربایش مورد بازبيني قرار دهند.
 
پدر نوزاد با اطلاع و طرح شکایت و با توجه به آسیب پذیری نوزاد از مبادی ذیربط خواستار پیگیری جدی وسریع پلیس در این زمینه شد.
 
هر از گاهی اتفاقات نادری در بیمارستان چابهار این مرکز درمانی، صدرنشین اخبار می کند پیشتر نیز در بخش زایمان این بیمارستان دو نوزاد تازه متولد شده جابه جا شده بودند.
 
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود..
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 1240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *