800
۰
محمد دوست مدرس دانشگاه:

ترویج بی بندوباری و گسترش بی حجابی اثرات مخرب استفاده از شبکه های مجازی/هدف شبکه های مجازی از بین بردن اعتقادات دینی و مذهبی کشورهای اسلامی است

محمد دوست مدرس دانشگاه دانشگاه پیام نور شهرستان سراوان گسترش بی حجابی و بی بند و باری در جامعه را از اثرات مخرب استفاده از شبکه های مجازی عنوان کرد.
شبکه های مجازی
شبکه های مجازی
فائزه محمد دوست مدرس دانشگاه پیام نور شهرستان سراوان در گفت وگو با شستون با اشاره به اینکه حیا و حجاب در جامعه اسلامی و ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است اذعان داشت :استفاده از شبکه های مجازی با توجه به اینکه دیدار چهره به چهره در آن صورت نمی گیرد،موجب از بین رفتن پرده حجاب و حیا در کاربران فضای مجازی می شود.
وی ارتباطات نزدیک تر از حد معقول بین پسران و دختران ،از بین رفتن حیا و حجاب ،افزایش خودکشی ها،ترویج بی بند و باری در جامعه ،گسترش بی حجابی ،افت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و از بین رفتن کانون گرم خانواده ها را از آثار مخرب استفاده بیش از حد شبکه های اجتماعی فضای مجازی عنوان کرد.
 محمد دوست در ادامه گفت : یکی از اهداف شبکه های مجازی، ازبین بردن اعتقادات دینی و مذهبی کشور های اسلامی از جمله کشور مان است، لذا بایستی مسئولین چاره ای اندیشیده و از گسترش شبکه های اجتماعی فضای مجازی در ایران جلوگیری کنند.
به گفته این مدرس دانشگاه ،  لو رفتن عکس های شخصی  و سوء استفاده از اسناد و مدارک در شبکه های مجازی که به دنبال آن جنایبت ها ،خودکشی ها و قتل ها را در پی دارد را از دیگر آثار مخرب استفاده از فضای مجازی  بیان کرد.
وی در پایان دایر کردن کلاس های آموزش جهت استفاده صحیح از فضای مجازی در مدارس را از برنامه های مهم مسئولین در راستای کاهش آسیب های مخرب استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی مهم تلقی کرد.
 
انتهای پیام/1319
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 1244
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *