800
۰
رئیس مجمع امور صنفی سراوان:

2هزار 753واحد صنفی موجود در سراوان/از فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه کسب جلوگیری می شود

امرا ء رئیس مجمع امور صنفی سراوان گفت:2هزارو 753 واحد صنفی در شهرستان سراوان وجود دارد.
rygfh
rygfh
هوشنگ امراء رئیس مجمع امور صنفی سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه 14 اتحادیه صنف در سراوان وجود دارد،گفت:2هزارو 753 واحد صنفی در سراوان است
وی در ادامه با شاره به اینکه واحد های همگن را صنف می گویند،افزود:1 هزار و91 واحد صنفی در حال تشکیل پرونده، برای دریافت مجوز کسب هستند.
امراء ارائه پیشنهاد برای تهیه،تنظیم یا تغییر ضوابط صدور پروانه کسب را از وظایف اتحادیه ها دانست و اظهار داشت:اتحادیه ها با دریافت تقاضا و مدارک متقاضیان با رعایت قوانین می توانند پروانه کسب صادر کنند.
رئیس مجمع صنف سراوان تصریح کرد:محل کسبی که بدون پروانه کسب دایر شده باشد با اعلام آن به کمیسیون نظارت از ادامه فعالیت آن واحد صنفی جلوگیری می شود.
وی رسیدگی به شکایات ،حل اختلاف ،بازرسی صنفی ،فنی و آموزش را از وظایف کمیسیون نظارت عنوان کرد و بیان داشت: تسهیلات لازم برای آموزش های مورد نیاز افراد صنفی به طور مستقل یا با کمک سازمانهای دولتی و غیر دولتی انجام می شود.
امراء رئیس مجمع صنف سراوان با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی احکام تجارت و کسب و کار به کمک بسیج اصناف یا بطور مستقل انجام می شود،اظهار داشت:این آموزش ها قبل از صدور و تمدید پروانه کسب اعضای صنف انجام می شود.
وی در پایان گفت:از عموم مردم و واحد های صنفی تقاضای مساعدت و همکاری را داریم که براساس درصد سود تعین شده حق شان را دریافت کنند.
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 1262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *