غیرت کارآفرینی داشته باشید / ازهمت دانش آموز17ساله درعرصه اقتصاد مقاومتی تا ایجاد اشتغال زایی برای جوانان

1 تير 1395 ساعت 14:59

به همت دانش آموز بسیجی 17ساله کارگاه نقل و نبات، جهت رفع نیازهای داخلی در زاهدان راه اندازی شد.


به گزارش شستون ؛به نقل از  زاهدانه؛ اقتصادهای کوچکی هستند که در خیلی از مواقع منجر به شروع یک کار بزرگ می شوند.
علیرضا حیدرپور بسیجی کارآفرین در عرصه اقتصاد مقاومتی توانسته است  با کمک های بی دریغ سپاه و آموزش و پرورش توانسته است در زمینه نقل و نبات گام بردارد و در این راستا زمینه اشتغال زایی برای خود و عده ای جوانان زاهدان فراهم آورد.
وی درگفت و گو با خبرنگار زاهدانه مهمترین لذت کار آفرینی را رسیدن به خودکفایی، نوآوری و اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: در این راستا والدینم از حامیان بسیار قوی من در راه اندازی  کارگاه نقل و نبات بودند.
این کارآفرین بسیجی اظهار داشت: با کمک های سپاه و آموزش و پرورش توانستم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرائی کردن افتصاد مقاومتی در جهت پیشرفت کشور گام بردارم که  اگر مسئولین حمایت های خود را در این زمینه افزایش دهند قطعا کارم را گسترش خواهم داد.
وی هدف از راه اندازی کارگاه نقل و نبات را عمل به فرامین رهبری عنوان کرد و گفت: در این راستا زمینه اشتغال زائی برای سه نفر به صورت مستقیم فراهم آوردم که اگر خدابخواهد در صورت پیشرفت این تعداد تا 15نفر افزایش پیدا خواهد کرد.
این دانش آموز بسیجی به سایر هم سن و سالان خود و افرادی که جویای کار هستند، گفت : در شروع انجام هر کاری پستی و بلندی های زیادی وجود دارد که اگر اراده راسخ و قوی داشته باشیم، قطعا نتیجه مثبتی خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 1269

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/1269/غیرت-کارآفرینی-داشته-باشید-ازهمت-دانش-آموز17ساله-درعرصه-اقتصاد-مقاومتی-ایجاد-اشتغال-زایی-جوانان

شستون
  https://shastoon.ir