800
۰
در طرح تشدید نظارت و بازرسی ماه رمضان صورت گرفت؛

پلمپ ۵باب مرکز تهیه و توزیع وقلیان سرا غیربهداشتی در سراوان

در طرح تشدید نظارت وبازرسی ۵باب مرکز تهیه و توزیع و قلیان سرا پلمپ شد.
نظارزت
نظارزت
به گزارش شستون ؛به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان،مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: از ابتدای ماه رمضان بازرسی از واحد های تولید و عرضه مواد غذایی در قالب اجرای طرح تشدید بازرسی بهداشت محیط ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
رضا زاده پراپری با بیان اینکه طرح تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد،تصریح کرد:در راستای طرح تشدید بازرسی بهداشت محیط ویژه ماه مبارک رمضان، بازرسان واحد بهداشت محیط ۵بابمرکز تهیه و توزیع ،اماکن عمومی و قلیان سرای غیربهداشتی را شناسایی کردند.
وی عدم رعایت اصول بهداشتی رااز دلایل عمده پلمپ این واحد های تولیدی برشمرد و گفت:هم چنین متصدیان این اماکن بهداشت فردی را رعایت نکرده بودند.
این مسئول خاطر نشان کرد:این اماکن به منظور تأمین سلامت مواد غذایی و در راستای اجرای طرح نظارتی بهداشت محیط و پس از تذکرات کتبی به متصدیان آنها پلمپ شدند.
به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان بازرسان واحد های بهداشت محیط در بازید از اماکن سطح شهر،یک آرایشگاه را نیز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی،استفاده ازوسایل عمومی اصلاح و عدم بهسازی مکان کسب، پلمپ کردند.

 
انتهای پیام/
جمعه ۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 1283
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *