برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سراوان با هدف انعکاس خدمات انقلاب

4 بهمن 1397 ساعت 9:08

به مناسبت بزرگداشت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نمایشگاهی از دستاوردها و خدمات انقلاب در شهرستان سراوان برگزار می شود.


به گزارش شستون، جلسه برنامه ریزی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سراوان با حضور شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و مسئولین دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 
شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سراوان در این جلسه از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان با هدف انعکاس دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی بهار انقلاب اسلامی خبر داد.
 
وی افزود: جهت برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی لازم است تا خدمات انقلاب در طول این چهل سال به خوبی منعکس شود.
 
 
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یاد آور شد: این نمایشگاه شامل سیاه چادر، عرضه محصولات مختلف، ارائه خدمات نظام در طول چهل سال انقلاب اسلامی و خدمات رایگان است.
 
نصرتی خاطر نشان کرد : اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر باید به نحوی باشد که شور و نشاط در ایام بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب به خوبی لمس شود‌.
 
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 13326

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/13326/برگزاری-نمایشگاه-دستاوردهای-انقلاب-اسلامی-ایران-سراوان-هدف-انعکاس-خدمات

شستون
  https://shastoon.ir