800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

سازمان حقوق بشر مقابل دولت غاصب اسرائیل ایستادگی کند/راهپیمایی قدس نماینگر وحدت جهان اسلام درمقابل نژاد پرستی است

امام جمعه شهرستان سراوان گفت:سازمان های بین المللی وحقوق بشرهرچه سریعتر مقابل دولت غاصب اسرائیل ایستادگی کنند.
دهقان
دهقان
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیت  بیش از ۶۰ سال است که نخستین قبله گاه مسلمین را غصب کرده است،اذعان داشت:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از جانب معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری شده است.
وی همراهی ملت های مسلمان  را با مردم مظلوم فلسطین در راستای آزاد سازی بیت المقدس را لازم برشمرد.
امام جمعه شهرستان سراوان در ادامه با بیان اینکه اکثر مردم مظلوم فلسطین در آوارگی به سر می برند ،خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیست به بهانه های مختلف جوانان فلسطین را شهید و برخی ازآنها را اسیر کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان شرکت در راه پیمایی یوم الله قدس را برتمام ملت های اسلامی به ویژه ملت شهیدپرور ایران در جهت مبارزه با نژاد پرستی لازم برشمرد و ادامه داد:با حضور هر چه باشکوه تر در این راهپیمایی انزجار و تنفر خود را از تجاوزگری های رژیم صهیونیست اعلام کنند.
وی از سازمان های بین المللی و حقوق بشر خواست تا در مقابل رژیم اسرائیل ایستادگی کنند تا نخستین قبله مسلمین را آزاد کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: راه پیمایی روز قدس از ساعت ۹صبح از مقابل مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) جنب میدان شهدای گمنام آغاز و تا مسجد جامع نور اهل سنت این شهرستان ادامه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین در پایان معتمدین،ریش سفیدان،بازاریان،دانشجویان،دانش آموزان،فرهنگیان و مسئولین دستگاه های اجرایی را برای برگزاری هرچه با شکوه تر یوم الله قدس دعوت کرد.
 
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 1337
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *