800
۰
خلق حماسه ای دیگر ؛

تبلور وحدت شیعه و‌سنی در آخرین جمعه ماه رمضان/لبیک به فرمان تاریخی امام خمینی(ره)

مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان سراوان با حضور گسترده در راه پیمایی روز قدس تنفر و انزجار خود را از رژیم منحوس اسرائیل اعلام کردند.
قدس
قدس
به گزارش شستون،همزمان با سراسر کشورمردم شهید پرور و انقلابی شهرستان سراوان در آخرین جمعه از ماه مبازک رمضان ،مشتاقانه به خیابان ها آمدند و انزجارو تنفر خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.اقشار مختلف از جمله روحانیون،دانشحویان،ورزشکاران،دانش آموزان،بازاریان،فرهنگیان ودستگاه های اجرایی دست در دست یگدیگر در یوم الله قدس با هم دلی و هم زبانی حماسه ای از جنس وحدت آفریدند.
در این راه پیمایی خیل عظیم جمعیت اعم از کودکان،نوجوانان ،جوانان ،زن و مرد هم صدا و هم نوا با هم وطنان در سراسر کشور شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و خواستار آزادسازی قدس شریف از سازمان های بین المللی و حقوق بشر شدند.
در مسیر راه پیمایی ایستگاه تست فشار خون که توسط جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان برپا شده است به چشم می خورد که در این گرمای طاقت فرسای تابستان به خیل عظیم جمعیت روزه دار خدمت رسانی می کنند.
یکی از ورزشکاران پرشور حاضر در راه پیمایی روز قدس که همراه خانواده خود در این مراسم شرکت کرده است بدر گفت و گو با شستون اذعان داشت:مردم شریف سراوان با حضور خود در این راه پیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم روزه دار در گرمای طاقت فرسای تابستان را نشان از مطیع امر ولایت فقیه بودن ملت شریف ایران است، خاطر نشان کرد:تفرقه افکنی و ایجاد نفاق بین ملت های اسلامی از توطئه های آمریکا بوده است که قصد دارد وحدت ،هم دلی و انسجام مسلمانان را برهم زند.

 
انتهای پیام/1319
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 1358
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *