800
۰
امام جمعه موقت جالق:

یهود و نصارا بدترین دشمنان مسلمانان/برجام وقت گذرانی است/هدف آمریکا فرو بردن ایران در خواب غفلت است

مولوی اسماعیل رئیسی گفت:هدف آمریکا فرو بردن ایران در خواب غفلت و سرگرم کردن ایران با برجام است.
fdbgb
fdbgb
مولوی اسماعیل رئیسی امام جمعه موقت جالق در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه برجام یک ساله شد و به هیچ دستاوردی نرسیدیم گفت:آمریکا با برجام وقت گذرانی می کند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:من به دشمنی که می شناسم خوش بین نیستم و شما با دشمنی روبرو هستید که با اصول اسلامی مخالف است.
مدرس حوزه علمیه جالق با اشاره به اینکه مردم و سیاست مداران با دشمنی های دیرینه آمریکا می دانستند که مذاکرات به سرانجام نخواهد رسید ، بیان داشت:دولت مردان اسرار بر این داشتند که باید مذاکرات صورت بگیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا به اصول 9گانه مقام معظم رهبری در مزاکرات عمل نکرده و کوتاهی دولت مردان باعث شده که به دستاوردهای خود نرسیم،گفت:پیشنهاد من به دولت مردان این است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند.
مولوی رئیسی امام جمعه موقت جالق روی پای خود ایستادن،دست نیاز به سمت غرب دراز نکردن و استفاده از صاحب نظران و نخبگان کشور را از فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت:تولید ملی و اشتغال زایی برای جوانان را افزایش دهیم.
وی تعطیل نشدن کارخانه ها،بیکار نشدن جوانان،شکوفای استعداد های جوانان و افزایش خلاقیت جوانان را از افزایش تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود:آمریکا هدف مصلحت آمیزی و خیری برای ایران ندارد.
سرمربی شجره طیبه صالحین با اشاره به آیات قرآن کریم تصریح کرد:بدترین دشمنان مسلمانان یهود و نصارا هستند.
وی در ادامه تضعیف ملت ایران ،وقت گذرانی با برجام ،سرگرم کردن و فرو بردن ایران در خواب غفلت با برجام ،جلوگیری از پیشرفت کشور و گرفتن استقلال ایران را از اهداف شوم آمریکا خواند و تصریح کرد:آمریکا میخواهد مارا به خود وابسته کند.
مولوی اسماعیل رئیسی در پایان گفت :خواسته ما از دولت مردان این است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و اصول 9گانه ایشان حرکت کنند تا به اهداف و دستاورهای خود برسیم.
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 1508
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *