800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

خانواده،نقش بی بدیلی در تربیت انسان/شبکه های ماهواره ای تهدید جدی برای فرهنگ اسلامی

خطیب نماز جمعه سراوان گفت:شبکه های ماهواره ای تهدیدی جدی برای فرهنگ اسلامی است.
فلابلا
فلابلا
به گزارش پایگاه خبری شستون،نماز جمعه این هفته(بیست و پنج تیرماه)به امامت حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور ،در مسجد علی ابن ابیطالب برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عزیزپور امام جمعه موقت سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود با اشاره به اینکه خانواده نقش بی بدیلی در تربیت انسان دارد،گفت:احترام گذاشتن به همدیگر در خانواده باعث تحکیم خانواده می شود.
وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) افزود:علم و ادب داشتن قیمت نفس شماست و این دو نشان دهنده ارزش انسان است.
امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه در خانواده در مقابل پدر و مادر خود باید یک شنونده خوب باشیم،اظهار داشت:اساس و پایه تحکیم خانواده گوش دادن به حرف های خانواده است.
وی نگاه کردن در چشم ،تکان دادن سر جهت تأیید کردن حرف ها و پرت نکردن حواس در جای دیگر را از روش های گوش دادن به حرفهای کسی که با او حرف می زنیم دانست و تصریح کرد:خیلی از اختلافات خانوادگی گوش ندادن به حرفهای همدیگر در خانواده است.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور امام جمعه موقت سراوان با اشاره به روز بهزیستی گفت:سازمان بهزیستی کشور ،سازمان حمایتی در جهت کمک به معلولین است که فعالیت های غیر بیمه ای را جهت حفظ کرامت انسانی انجام می دهد.
وی با اشاره به 26 تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان عنوان کرد:شورای نگهبان در تشخیص قوانین نظارت می کند و توانسته با نظارت های سالم و به موقع از مشکلات پیش رو در تصویب قوانین جلوگیری کند.
عزیزپور امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای تهدیدی جدی برای فرهنگ اسلامی است،تصریح کرد:استفاده ،توزیع و فروش تجهیزات ماهواره ای طبق قانون مصوب جرم محسوب می شود.
وی در ادامه افزود :افرادی که از تجهیزات ماهواره ای استفاده می کنند،این تجهیزات را به مأمورین مربوطه تحویل دهند و افرادی که به دستورات دادگستری تمکین نکنند با تشکیل پرونده و اجرای حکم مجازات خواهد شد.
وی در پایان گفت:به مردم توصیه می کنیم که در جمع آوری تجهیزات ماهواره ای کمال همکاری را داشته باشند.
انتهای پیام/1675
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 1543
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *