800
۰

عامل مرگ کیارستمی به زودی دستگیر می‌شود

ما کیارستمی را در فرانسه از دست دادیم، اگر ایران یا ترکیه بود شاید زنده می ماند. پس کسانی که او را به فرانسه فرستادند قاتل هستند.
طنز
طنز
به گزارش شستون به نقل ازخبرگزاری مهر،  رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: دنبال کسی هستیم که اجازه داد کیارستمی به فرانسه برود. بنده هم به شدت با آقای نوبخت موافقم. ما کیارستمی را در فرانسه از دست دادیم، اگر ایران یا ترکیه بود شاید زنده می ماند. پس کسانی که او را به فرانسه فرستادند قاتل هستند.
تحقیقات میدانی و خیابانی به خوبی پیش رفته و به نتایج ارزشمندی رسیده ایم. از جمله اینکه مظنونی به نام بهمن کیارستمی به همراه تعدادی از همدستانش شرایط سفر را ایجاد کرده اند و در فرانسه با رییس بیمارستانی متروک در فرانسه و عامل نفوذی موساد به نام دولاب امیر جلساتی برگزار کرده اند.
به زودی با دستگیری دولاب و بهمن کیارستمی و برخورد شدید با آنها پرونده پر حاشیه بسته خواهد شد. ضمنا طبق مدارک موجود، عامل اصلی این اتفاق خود جناب کیارستمی هستند! ایشان  از معرفی خودشان اجتناب کرده اند و چیزی از موفقیت های خود نگفته است. به گفته کارکنان بیمارستان، آنها فکر می کردند جناب کیارستمی بیمار "معمولی" بوده و بعد ها فهمیدند فوتبالیست مشهوری است! 
البته مطمئن هستم بیان این جمله فقط از روی دریغ و حسرت است که نتوانستند چند عکس سلفی خوب با ایشان بگیرند، وگرنه هیچ تفاوتی در ارائه خدمات به آدم مشهور و غیر مشهور وجود ندارد.
ضمنا از آنجایی که بنده بعضی وقت ها بحث های سنتی و صنعتی را با هم قاطی می کنم و به قول آن بیت معروف عبید زاکانی که: 
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/ مگر اسباب طبابت همه آماده کنی!
تحقیقات اخیر ما نشان داد در پرونده ی فردی که  پای چپش شکسته بود و در اتاق عمل پای راستش را عمل کردند نیز مقصر اصلی خود فرد است. زیرا اطلاعات کافی ارائه نداده بودند. پزشک پرسیده کدام سمت درد داری؟ ایشان گفته اند : چپ. در نتیجه مقصر اصلی خود شخص است! زیرا توجه نکرده اند چپشان می شود راست دکتر و راستشان به چپ دکتر بر می گردد و اشاره دارد.
 
*مهرآباد، صفحه طنز خبرگزاری مهر است که روزانه با سوژه های اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی، خدای ناکرده سیاسی و غیره، به ویژه و غیره شوخی خواهد کرد.
 
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 1638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *