امام جمعه موقت زاهدان:

استکبارجهانی درصدد ضربه به نظام است/ کشتار مسلمانان کشمیر قلب جهان اسلام را جریحه دار کرد

2 مرداد 1395 ساعت 12:03

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه کشتار مسلمانان کشمیر قلب جهان اسلام را جریحه دار کرد، گفت: سازمان ملل باید با این گونه مسائل برخورد جدی داشته باشد.


به گزارش شستون به نقل از زاهدانه، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زاهدان  با اشاره به اینکه با عوامل ناامنی در سیستان و بلوچستان به شدت برخورد می شود، اظهار داشت: جنایتکاران تروریست بدانند فقط نیروهای نظامی و امنیتی نظام در مقابلشان نیستند، بلکه اکنون مردم استان اعم از شیعه و سنی در مقابلشان قرار دارند.
وی با اشاره به آگاهی و هوشیاری مردم در مقابل دشمنان گفت: استکبار جهانی همیشه در تلاش است که به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند که در این رابطه باید مردم هوشیار و آگاه باشند.
امام جمعه موقت زاهدان در ادامه ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و مردم در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی که در خاش قصد خرابکاری داشتند، افزود: مزدوران استکبار به اشد مجازات خواهند رسید.
وی با اشاره به وقایع چند روز اخیر در کشور ترکیه بیان کرد: تاریخ اثبات کرده که ماهیت کودتا، غلط و ریشه در خودخواهی حزبی و فردی دارد.
حمیدی در ادامه به کشتار مردم مسلمان کشمیر نیز اشاره کرد و گفت: این کشتار قلب جهان اسلام را مجددا جریحه دار کرد لذا سازمان ملل باید با این گونه مسائل برخورد جدی داشته باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 1687

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/1687/استکبارجهانی-درصدد-ضربه-نظام-کشتار-مسلمانان-کشمیر-قلب-جهان-اسلام-جریحه-دار

شستون
  https://shastoon.ir