800
۰
مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سراوان:

از پذیرش قطنامه ۵۹۸ شورای امنیت تا کشته شدن ۲هزارو ۵۰۰ نفر از نیروهای منافقین/علی صیاد شیرازی فرمانده عملیات مرصاد

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سراوان گفت: 2 هزارو 500 نفر از منافقین در عملیات مرصاد کشته شدند.
hjtjh
hjtjh
محمد صادق ملک آبادی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه فقط 6 روز از پذیرش قطعنامه 598 شورای سازمان ملل از سوی ایران گذشته بود،گفت:منافقین و ارتش عراق به تصور اینکه اوضاع داخلی ایران نابه سامان است عملیات زمینی خود را علیه ایران شروع کردند.
وی با بیان اینکه اغلب یگانهای ایران در جبهه جنوب مستقر بودند،افزود:منافقین از اوضاع داخلی ایران سو استفاده کردند و در ابتدا حرکت منافقین در خاک ایران به سرعت انجام گرفت.
ملک آبادی با اشاره به این که نیروهای منافقین حدود سی تیپ بوده است،اظهار داشت:هر تیپ 170 نفر نیروی رزمی (20 زن و 150 مرد) بوده که به همراه نیروی پشتیبان به 280 نفر می رسیده است.
وی در ادامه این گفت و گو با بیان اینکه سامان دهی جدید رزمندگان ایرانی و جمع آوری نیرو با تشکیل خط پدافندی بوده است،تصریح کرد: در عملیات مرصاد رزمندگان نیروهای منافقین را محاصره و 2 هزارو 500 نفر از نیروهای منافقین را در این عملیات به هلاکت رساندند.
محمد صادق ملک آبادی مسئول نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سراوان با اشاره به اینکه عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر صورت گرفته است،بیان داشت:این تنگه محل زمین گیر کردن نیروهای منافقین بوده که امروز به تنگه مرصاد معروف است.
وی در ادامه مرصاد را کمین معنی کرد و اذعان داشت:رزمندگان ایران با کمین برنامه ریزی شده توطئه شوم نیروهای منافقین را خنثی کردند.
ملک آبادی در پایان گفت:فرمانده عملیات مرصاد امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بوده است که توسط منافقین خلق ترور شد و به شهادت رسید.
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 1736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *