یادبود سالگرد شهدای منا در ۶ شهر کشور/ تمدید فراخوان آثار بیت عتیق تا ابتدای شهریور

14 مرداد 1395 ساعت 8:20

مدیر ارتباطات خیزش تمدن اسلام(معراج) از گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا در ایام ذی‌الحجه خبر داد و گفت: یاد شهدای فاجعه منا در ۶ شهری که بیشترین شهید را در سال گذشته داشته‌اند گرامی داشته می‌شود.


به گزارش شستون به نقل از تسنیم ، عقیل توحیدیان مدیر ارتباطات خیزش تمدن اسلامی(معراج) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم درباره عمده برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت شهدای فاجعه منا اظهار کرد: خیزش تمدن اسلامی (معراج) که با محوریت شهدای فاجعه منا شکل گرفته در ایام ذی‌الحجه و سالروز فاجعه منا برنامه‌هایی را مدنظر خواهد داشت.
وی ادامه داد: سفر به 6 شهر«قائمشهر، مهاباد، بندرترکمن، گنبد کاووس، نیشابور و شهرضا» که بیشترین حاجی شهید در فاجعه منا را داشته‌اند در شهریور ماه امسال و ایام این فاجعه انجام می‌گیرد و مراسم یادبود در این شهرها برگزار خواهد شد.
مدیر ارتباطات خیزش تمدن اسلامی(معراج) تصریح کرد: در این شهرهای مطرح شده برنامه‌های یادبود با حضور هنرمندان مطرح کشور برگزار خواهد شد و این مراسم که هر روز در یک شهر انجام می‌گیرد از رسانه ملی پخش خواهد شد.
توحیدیان خاطرنشان کرد: تمامی این برنامه‌های سالگرد شهدای منا به صورت خودجوش و مردمی و با حضور خانواده‌های این شهدا و به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد این عزیزان انجام می‌گیرد.
وی در ادامه به تمدید فراخوان گردآوری آثار «بیت‌ عتیق» با محوریت فاجعه انسانی منا اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال گسترده مردمی و درخواستهای ارائه شده فراخوان آثار تا ابتدای شهریور ماه تمدید شد و علاقمندان فرست دارند تا زمان تعیین شده آثار خود را ارائه دهند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 1896

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/1896/یادبود-سالگرد-شهدای-منا-۶-شهر-کشور-تمدید-فراخوان-آثار-بیت-عتیق-ابتدای-شهریور

شستون
  https://shastoon.ir