800
۰
در کمیته برنامه ریزی 26 مرداد مطرح شد:

نمادهای معنوی تداعی خاطرات لاله های سرخ در مسیر انقلاب/جانبازان و آزادگان،بی ادعا ترین مردم سراوان

فرماندار سراوان گفت:جانبازان و آزادگان شهرستان سراوان بی ادعا ترین مردم هستند.
gtrdg
gtrdg
به گزارش شستون،کمیته برنامه ریزی 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان با حضور درویش ناروئی فرماندار سراوان،محمود نادری رئیس بنیاد شهید،نوید ملازهی بخشداری مرکزی سراوان و جمعی از مدیران شهرستان سراوان در دفتر فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.

در این نشست درویش ناروئی فرماندار سراوان با اشاره به 26 مرداد ماه سال69 و ضمن گرامی داشت این روز گفت:پایداری یک کشور به نمادهای آن کشور وابسته است.
وی با بیان اینکه کشور ایران نمادهای معنوی زیادی از شهیدان و جانبازان دارد،اظهار داشت:برکت حضور جانبازان و آزادگان کماکان شامل حال ما می شود.
فرماندار سراوان با بیان اینکه حفظ آرمان های شهدا بجز پرداخت بهای آن طوردیگری میسر نمی شود،اذعان کرد:به کسانی که برای حفظ عزت واستقلال کشورمان جان دادند،توجه کنیم.
وی با بیان اینکه نمادهای معنوی و دینی تداعی بخش خاطرات ایثارگری های شهدا است ،تصریح کرد:خانوادهای شهدا و آزادگان را الگوی خود قرار دهیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه عزت دادن به آزادگان،عزت دادن به امنیت ملی است،گفت:اماکن و خیابان هایی برای آزادگان و جانبازان درنظر بگیرید.

محمود نادری رئیس بنیاد شهید سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون تجلیل از آزادگان،بزرگداشت آزادگان،نهادینه کردن فرهنگ ایثارگری ، تکریم از آزادگان و تحلیل فرهنگ آزادی را از اهداف این نشست خواند و گفت:اهدای خون توسط آزادگان و کارکنان بنیاد شهید از برنامه های 26 مرداد است.
انتهای پیام/1675
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 1941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *