800
۰
به بهانه روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگاران شهرستان سراوان

به بهانه روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان سراوان تجلیل شد.
تجلیل
تجلیل
به گزارش شستون، فرماندار شهرستان سراوان ضمن تبریک روز خبرنگار و‌گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی گفت:فعالیت همه جانبه اصحاب قلم و فکر در دنیای امروز که ادعای دموکراسی و مردم سالاری دارد یکی از شاخص های مهم است.
درویش نارویی با بیان موثر بودن رسانه ها در جامعه دموکراتیک افزود: افرادی که اهل تحلیل و قلم هستند با تقویت و تبلور دانایی خود می توانند در جامعه نقش آفرینی کنند.
وی تفحس،تحقیق و مطالعه را از نکات مهمی که خبرنگاران باید توجه کنند را مهم برشمرد و خاطر نشان کرد:کنش گران دلسوزی که در حوزه فکر، قلم می زنند باید تمامی زوایای جامعه را براندازی کنند.
فرماندار شهرستان سراوان به ایجاد تشکل خبرنگاری در این شهرستان تأکید کرد و در ادامه اظهار داشت: خبرنگاران می توانند در این تشکل نوع برخورد با مسائل هدف خود را آسیب شناسی کنند تا نقد صحیح صورت گیرد و کسانی که در کج روی ها قدم میگذارند را آگاه و آنها را به راه راست هدایت کنند.
درویش نارویی در ادامه کثرت افکار را از لازمه های پویایی و رسالت سیاسی در جامعه عنوان کرد و اذعان داشت:در جامعه ای که تمامی افکار ظهور و بروز کنند تصمیم گیری برای مردم راحت تر صورت می گیرد که از چه اندیشه ای پیروی کنند.
در این جلسه، خبرنگاران شهرستان سراوان از عدم همکاری برخی از مسئولین شهرستان گله مند بودند که درویش نارویی با بیان اینکه اندیشه خبرنگاران آرمانی است از مدیران خواست تا همکاری لازم را با آنها داشته باشند.
گفتنی است در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان سراوان که ساعت ۲۰ شب گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری سراوان برگزار شد؛ فرماندار،بخشدار،مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،رئیس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی،رئیس حفاظت محیط زیست، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت،محمود نادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید حمیدالله علوی مدیر شرکت سراوان گاز، رئیس شبکه بهداشت ودرمان،رئیس آب و فاضلاب روستایی و دیگر مسئولین اجرای شهرستان حضور داشتند که در پایان از خبرنگاران این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایا به رسم یادبود تجلیل شد.
 
انتهای پیام/1319
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 1959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *