800
۰
سپاه به یاری مستضعفان شتافت؛

همت سبز پوشان انقلابی برای رفع فقر/ آغاز طرح محرومیت زدایی در اورامانات+ تصاویر

طرح محرومیت زدایی سپاه پاسداران در منطقه اورامانات آغاز شد.
سبز پوشان
سبز پوشان
به گزارش شستون به نقل از سراب روانسر، در آستانه دهه کرامت و در راستای طرح محرومیت زدایی سپاه پاسدران این طرح در بخش شاهو انجام شد.
 
سرهنگ اله دانه فرمانده سپاه روانسر در حاشیه این طرح در گفتگو با خبرنگار سراب روانسر اظهار داشت: پس از اجرای موفق طرح در بخش مرکزی و شهر روانسر طرح محرومیت زدایی در بخش شاهو آغاز شده است.
 

 
فرمانده سپاه روانسر از تمام روستاهای شهر شاهو به عنوان گزینه های تحت پوشش این طرح نام برد و گفت: در این بخش بیش از 100خانواده بی سرپرست و ایتام و نیز خانواده های مستضعف مورد سرکشی قرار خواهند گرفت.
 
سرهنگ اله دانه در ادامه سپاه پاسداران را پیش قراول محرومیت زدایی در کشور دانسته و گفت: نشاندن لبخند بر لب محرومان و ایتام خستگی را از تن فرزندان ملت ایران در سپاه به در خواهد کرد.
 
اله دانه در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار سراب روانسر در خصوص کمیت و کیفیت این مرحله از طرح در شهرستان روانسر گفت: در مرحله قبلی این طرح که در هفته جاری انجام شد در شهر روانسر و در روستاهای بخش مرکزی تعداد 250خانوار مورد سرکشی قرار گرفتند و در این مرحله در بخش شاهو بیش از 100بسته حمایتی غذایی رایگان به ارزش تقریبی هربسته یک میلیون و پانصد هزار ریال در سطح این بخش توزیع شده است.
 

 
وی در پایان از سپاه پاسداران به عنوان سربازان بی ادعای خط مقدم محرومیت زدایی نام برد و افزود: رسیدگی به امورات مستضعفین عمل به نص صریح قرآن و سیره عملی رسول اکرم(ص) است.
انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 2041
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *