800
۰
امام جمعه موقت جالق:

آمریکا و اسرائیل،بزرگترین دشمنان دنیای اسلامی/مقام معظم رهبری بزرگترین الگوی مقاومت اسلامی است/سردار سلیمانی،اسوه ای از مقاومت اسلامی در کشورهای مسلمان

امام جمعه موقت جالق گفت:آمریکا و اسرائیل بزرگترین دشمنان دنیای اسلام هستند.
yujytj
yujytj
مولوی اسماعیل رئیسی امام جمعه موقت جالق در گفت و گو با خبرنگار شستون با اشاره به بیانات قرآن کریم گفت:خداوند متعال یکی از صفات مسلمانان را مقاومت اعلام کرده است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام پایبند، آسیب رساندن به مسلمانان هستند،اظهار داشت:مسلمانان در مقابل نفس اماره و شیاطین بزرگ مقاومت کنند.
مولوی رئیسی با بیان اینکه آمریکا واسرائیل بزرگترین دشمنان دنیای اسلام هستند،افزود:برای مأیوس وناامید کردن دشمنان باید هوشیاربود و دست دوستی به سمت آنها دراز نکرد.
وی در ادامه ایمان و اعتماد به ذات خداوند،توکل بر خداوند واستقامت را از علل پیروزی لبنان در مقابل اسرائیل دانست و تصریح کرد:ایمان و اعتقاد به خداوند تنها عنصری است که مسلمانان را به پیروزی و موفقیت می رساند.
امام جمعه موقت جالق نقش ایران در حرکت های اسلامی و مقاومتی را نقش کلیدی دانست و بیان داشت:ایران در تمام کشور های اسلامی در حفظ  قرآن و سیرت ائمه (ع) ایفای نقش کرده است.
وی در ادامه عنوان کرد:مقام معظم رهبری بزرگترین الگوی مقاومت اسلامی در جهان است.
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه جالق مقاومت مردم ایران در مقابل ظلم و فساد شاه، مقاومت شیخ عیسی قاسم در مقابل ظلم و ستم غرب گرایان و مقاومت کشورهای عراق و سوریه را نمونه ای از مقاومت های اسلامی دانست و اظهار داشت:سردار قاسم سلیمانی نمونه و اسوه ای از مقاومت اسلامی در کشورهای مسلمان است.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:دشمن ستیزی از مؤلفه های یک فرد انقلابی است.
انتهای پیام/1675
 
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 2061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *