800
۰
صبح امروز انجام شد؛

جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در سراوان

جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در سالن فرهنگ و ارشاد سراوان برگزار شد.
hrtgh
hrtgh
به گزارش شستون جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان، حجت الاسلام والمسلمین حسین آبادی امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا سراوان، سید مهدی معاشر معاونت فرهنگی آموزش و پرورش و جمعی از مدیران در سالن فرهنگ و ارشاد سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان در این مراسم با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) گفت: کسی که دوست دارد خداوند را خندان ملاقات کند، از علی ابن موسی الرضا پیروی کند.
وی با بیان اینکه مردم تازه مسلمان شده آن دوران آشنایی زیادی با دین اسلام نداشته اند، اظهار داشت:امام رضا (ع) در آن دوران تنها راهنمای مردم در دین اسلام بوده است.
امام جمعه سراوان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مسئولین به بهبود معیشت، تولیدات داخلی و کارآفرینی توجه بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به فرمایشات امام رضا (ع) مبنی بر معیشت و اقتصاد افزود:بینوای کلید فقر و محرومیت است و آرامش روحی انسان با معیشت محقق می شود.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در پایان گفت: مسلمانان تلاش کنند که عزت مندانه در دنیا زندگی کنند و فروتنی و تواضع را در زندگی داشته باشند.
انتهای پیام/1675
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 2097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *