800
۰
چه کسی سخنان رئیس‌جمهور را تغییر می‌دهد؟

بی توجهی تیم رسانه‌ای دولت به سانسور سخنان روحانی/ پرویز اسماعیلی همچنان در دسترس نیست

در حالی که اسناد مربوط به سانسور سخنان روحانی در رسانه های دولت در رسانه ها دست به دست می شود،تیم رسانه ای دولت حاضر به پاسخگویی درباره این سانسور و تحریف نیست.
روحانی
روحانی
به گزارش شستون به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر سانسور سخنان روحانی در پایگاه اطلاع رسانی دولت، منتشر شد و رسانه های غیر وابسته به دولت نسبت به این موضوع اعتراض کردند.
 
در جایی که بسیاری از خبرنگاران اقدام به ثبت اظهارات روحانی در جمع های مختلف می کنند برای چندمین بار دیده شده است که سایت اطلاع رسانی دفتر نهاد ریاست جمهوری و رسانه های وابسته به دولت به تبعیت از این سایت  برخی از سخنان روحانی را منتشر نکرده و یا به شکل دلخواه خود منتشر می کنند.
 
این اقدام علاوه بر بی ارزش کردن اعتبار سایت های نهاد ریاست جمهور ی و خبرگزاری های وابسته به دولت، منجر به زیر سوال رفتن ارزش خبری و رسانه می شود.
 
یکی از کارمندان بخش رسانه ای دولت در توضیح این موضوع گفت: همه سایت ها موظف هستند اخبار مربوط به نهاد ریاست جمهوری و آقای روحانی را از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری پیگیری و بازنشر دهند.
 
 وی با بیان اینکه مسئولیت این سایت با پرویز اسماعیلی است گفت: طبیعی است که بر اساس صلاح دیدهای خود خبری را تغییر و یا بخشی از خبر های درج شده حذف شود.
 
در همین راستا خبرنگار دانا با دفتر معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری تماس گرفت که بعد از چندین بار قول دادن در نهایت حاضر به پاسخگویی و توضیح در باره این خبر نشدند.
 
یکی از کارمندان این بخش اظهار داشت: آقای اسماعیلی صلاح نمی دانند در این خصوص صحبتی داشته باشند و اگر می خواستند به رسانه ها پاسخ بدهند قطعاً خودشان در این باره صحبت می کردند.
 
سانسور سخنان روحانی تنها یکی از انتقاداتی است که رسانه ها به تیم رسانه ای دولت دارند؛ در ماه های گذشته بارها اتفاقاتی رخ داده است که صدای رسانه های همسو با دولت نیز در آمده و نسبت به عملکرد تیم رسانه ای دولت انتقادات شدیدی را وارد کرده اند.
انتهای پیام/ط
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 2152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *