به همت موسسه قرآنی بیت الاحزان دلگان؛

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز در شهرستان دلگان+ تصاویر

30 مرداد 1395 ساعت 14:01

مسئول موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان دلگان از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز در این شهرستان خبر داد.


به گزارش شستون به نقل از دلگان پرس، سکینه سبزیان مسئول موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان دلگان از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره 7 روزه با حضور بانوان شهرستان دلگان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این دومین دوره تخصصی قرآن در دلگان بوده است افزود: در دوره اول که مرحله مقدماتی آن بوده است بیش از 150 نفر از بانوان حضور داشته اند و در مرحله دوم آن 100 نفر حضور داشته اند.
مسئول موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان شهرستان دلگان تصریح کرد: دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره ارشاد و موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان دلگان اجرا شده است.
سکینه سبزیان بیان کرد: این دوره با هدف چگونگی آموزش قرآن و نماز با روش های نوین توسط مادران دلگانی به فرزندان و همچنین برای مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی این شهرستان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه از کلیه شرکت کنندگان در این دوره آزمون نهایی گرفته شده است اضافه کرد: به شرک کنندگان در دوره تخصصی تربیت مربی قرآن در دلگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
مسئول موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: دروس ارائه شده در دوره شامل، روش تدریس و تجوید تکمیلی قرآن، فنون معلمی و روانشناسی تربیتی، آشنایی با علوم قرآنی، اخلاق و تربیت اسلامی، احکام عمومی و احکام تخصصی قرآنی بوده است.
 

 

 

 

 
انتهای پیام/


کد مطلب: 2216

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/2216/برگزاری-دوره-تخصصی-تربیت-مربی-قرآن-شهر-نماز-شهرستان-دلگان-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir