800
۰
در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

انتقاد لاریجانی از اظهارات وزیر دفاع/ادب حکمرانی رعایت شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان وزیر دفاع تاکید کرد: باید ادب حکمرانی رعایت شده و به درجات نظام توجه کافی شود.
لاریجانی
لاریجانی
به گزارش شستون به نقل از خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس ضمن تبریک هفته دولت گفت: یاد شهدای انقلاب باهنر رجایی و شهدای دولت را گرامی می داریم. این دو شهدای گرانقدر با سوابق مبارزاتی ارزنده ای که داشتند و روحیه وارستگی و شیفتگی به خدمت انصافا الگوی بسیار مناسبی برای مدیریت در نظام جمهوری اسلامی بودند و هستند.
نماینده مردم قم ادامه داد: مسئولان هم باید به این ساختار زیستی و مدیریتی در اداره کشور توجه بیشتری کنند.
لایجانی برای ارواح مطهر این دو شهید گرانقدر آرزوی علو درجات کرده و به خانواده های محترم آنها  عرض ارادت کرده و برای همه خدمتگزاران در دولت آرزوی توفیق کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به پایگاه هوایی در همدان گفت: در مورد پایگاه هوایی در همدان که در مجلس در جلسه قبل نیز تذکری داده شد من توضیح دادم که ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری ندادیم و این امر موقتی بود برای سوخت گیری و به همین دلیل هم احتیاج به کسب مجوز از مجلس نداشت.
وی ادامه داد: طبق قانون اساسی دادن پایگاه نظامی به بیگانگان ممنوع است و نظام هم این کار را نکرد.
وی تصریح کرد: لازم است به وزیر دفاع تذکر دهم که نسبت به مجلس درست حرف نزدند و باید ادب حکمرانی را در این مسائل رعایت می کردند.
لاریجانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند که مجلس در راس امور است بنابراین در نظام باید هم در بیان مطالب و هم در اجرا به این موضوع توجه داشت لذا از همه دوستان می خواهم که به این ساختار نظام و درجات نظام توجه کافی داشته باشند.
 
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 2281
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *