800
۰
به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

سیاست ما عین دیانت ماست/وحدت حاکمیت با مردم باعث رشد کشور می شود

فرماندار سراوان گفت: وحدت حاکمیت با مردم باعث رشد و موفقیت کشور می شود.
hgfrhgrf
hgfrhgrf
به گزارش شستون، مراسم تجدید میثاق با شهدای گمنام با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرادی مسئول عقیدتی مرزبانی سراوان، درویش ناروئی فرماندار، ملازهی بخشداری مرکزی و جمعی از مسئولان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرادی مسئول عقیدتی مرزبانی سراوان ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: خدمت کردن به مردم محروم فرصتی با ارزش است.
وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) اظهار داشت: اگر میخواهید حسن ریاست ادامه داشته باشد باید حسن سیاست داشته باشید.
مسئول عقیدتی مرزبانی سراوان با اشاره به اینکه سیاست در دین اسلام برابر با خدمت کردن به مردم است، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران سیاست مداران نیروی خود را از مردم می گیرند.
وی در پایان صبر، استقامت و اخلاق نیکو را ویژگی های یک فرد سیاست مدار عنوان کرد و گفت: مسئولان انتقاد پذیر در رأس خدمت گزاران هستند.
درویش ناروئی فرماندار سراوان در این مراسم با بیان اینکه برآیند خدمت می تواند موجب رضایت مندی مردم شود، گفت: خدمت گزاری به مردم یکی از مولفه های قدرت در جامعه اسلامی که مایه تحکیم یک نظام است.
وی در ادامه افزود: دولت های که با بخش اجرایی مشکل دارند باعث فاصله گرفتن حاکمیت با مردم می شوند.
فرماندار سراوان با بیان اینکه وحدت حاکمیت با مردم باعث رشد و موفقیت کشور می شود، اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی در راستای تحقق آرمان ها و رهنمود های مردم گونه مقام معظم رهبری حرکت می کند.
وی در پایان گفت: توجه به خواسته های مردم و حمایت از مردم نیازمند یکی از انگیزه های عوامل اجرای دولت جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 2286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *