800
۰
در گفت و گو با شستون مطرح شد:

تلاش و کوشش برای رفع تحریم های ظالمانه/در حوزه مدیریتی خود هیچ اشتباهی نداشتم

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سراوان گفت: تلاش برای رفع تحریم های ظالمانه تعریف من از پسابرجام است.
thrhr
thrhr
به گزارش شستون، شغل يك مدير مبتنی بر فعاليت‌هايی است كه در راستای تحقق اهداف سازمان اجرا مي‌گردد. شغلی كه همواره بايد واقعی، قابل رويت و در صورت امكان براي كسب موفقيت واجد مشاركت آشكار و قابل سنجش باشد.
فرهاد سپاهی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون رشته تحصیلی خود را مرتبط با مدیریت دانست و گفت: رشته کارشناسی من مدیریت است و در سال 80 در دولت اصلاحات استخدام شده ام.
وی یکی از بزرگترین اشتباهات خود را در حوزه مدیریت، انجام دادن کارهای دیگر کارمندان دانست و بیان داشت: در مدیریت سیاسی استاندار برترین مدیر استان است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سراوان با بیان اینکه تغذیه ارتباط مستقیمی در عملکرد یک مدیر دارد، بیان داشت: تغذیه مناسب با تحرک، ذهن انسان را برای تصمیمات ابتکاری آماده می کند.
وی تلاش و کوشش برای رفع تحریم های ظالمانه را تعریف خود از پسابرجام عنوان کرد و اظهار داشت: سخت گیری در امورات اداری یک افتخار برای یک مدیر است.
عبدالستار درزاده رئیس صدا و سیمای سراوان در این خصوص در گفت و گو با شستون کردستانی مدیر کل صدا و سیمای استان را برترین مدیر استان دانست و گفت: کردستانی مدیر کل صدا و سیمای استان در سایه کمبود های مالی بیشترین عملکرد را در استان دارد.
وی در ادامه افزود: در حوزه مدیریت خود اشتباهی نداشته ام.
رئیس صدا و سیمای سراوان رشته تحصیلی خود را مرتبط با کار خود دانست و تصریح کرد: تغذیه مهم ترین امر در عملکرد مدیران است.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که تعریف شما از پسابرجام چیست، گفت: تلاش برای بهبود اقتصاد کشور تعریف من از پسابرجام است.
انتهای پیام/ 1675
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 2316
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *