800
۰
در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد؛

افتتاح پروژه سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور سراوان+تصاویر

پروژه سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور سراوان در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.
htrtfhfg
htrtfhfg
به گزارش شستون، سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور سراوان با حضور باقرکرد معاون امور عمرانی استانداری، ناروئی فرماندار سراوان، اویسی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

باقر کرد معاون امور عمرانی استانداری در مراسم افتتاحیه با بیان اینکه مردم سراوان را در استان سیستان و بلوچستان پیش قدم در جایگاه علم هستند، گفت: ارائه خدمات پزشکان به شهرستان سراوان حائز اهمیت است.
کرد در ادامه همت بلند، اخلاق نیکو و حسنه و صداقت در ارائه خدمات مطلوب به مردم را از وظایف دولت دانست و اظهار داشت: تلاش ما برای حل مشکلات و مرتفع کردن تنگناها جامعه است.
 
باقر کرد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در پایان پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های پیام نور را نشان از توجه به آموزش در این مراکز علمی دانست و گفت:  توسعه دانشگاههای پیام نور در استان مورد توجه است.
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: بهره برداری از سالن ورزشی دانشگاه پیام نور یکی از نیازهای اساسی دانشجویان و دانشگاهیان است.
نارویی بهره برداری از سالن ورزشی دانشگاه پیام نور را یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در جهت توسعه فرهنگ، آموزش و فضاهای ورزشی دانست و افزود: سراوان نیازمند انسان های توسعه یافته دارد.
درویش نارویی نیز با بیان اینکه دانشگاه های مجتمع آموزش عالی، آزاد، پیام نور و مرکز علمی کاربردی در شهرستان سراوان مشغول فعالیت هستند، افزود: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فرصت خوبی را در پرورش نیروهای انسانی خواهند داشت.
 

افتتاح پروژه روکش آسفالت جاده سراوان جالق به طول دوازده کیلومتر با هزینه اعتباری بالغ بر یازده میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد.


انتهای پیام/1675
جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 2337
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *