800
۰
شستون گزارش می دهد؛

ربان بیمارستان جدید سراوان در انتظار قیچی افتتاح دولت مردان

از کلنگ زنی بیمارستان جدید سراوان حدود 6 سال می گذرد اما هنوز توسط قیچی دولت مردان افتتاح نشده است.
hrghfg
hrghfg
به گزارش شستون، با توجه به نیازمندی شهروندان سراوانی به خدمات درمانی ویژه مردم سراوان برای درمان به شهرهای دور و حتی به کشورهای همسایه سفر می کنند با این حال  بیمارستان 200 تختخوابه جدید سراوان که در سال 89 کلنگ زنی شده بعد از گذشت 6 سال هنوز این پروژه افتتاح نشده و به بهره برداری نرسیده است.
در این مدت مسئولین استانی و کشوری بازدیدهایی را از این پروژه داشته اند و‌هریک با وعده هایی مردم این منطقه را امیدوارتر کرده اند ولی هم چنان شهروندان با کمبود خدمات درمانی و پزشکی دست و‌پنجه نرم می کنند.
رضا رضا زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در این راستا در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه بیمارستان جدید سراوان تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: ساخت این بیمارستان عملا از زمان کلنگ زنی تا سال 94 پیشرفت چشم گیری نداشته است.
وی در ادامه افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی فرماندار سراوان و بازدید استاندار اعتبارات خوبی در سال 94 تخصیص داده شد و باعث پیشرفت 60 درصدی در ساخت بیمارستان شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه ساخت بیمارستان جدید سراوان بسیاری از مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد، اظهار داشت: با پیگیری جدی مسئولین فضای درمانی را توسعه داده و بار مشکلات مردم را کم کنیم.
وی در پایان گفت: باتوجه به بازديد وزير بهداشت ازبيمارستان جديد سراوان و تخصیص منابع مالی، اميد است درآينده نزديک بتوانیم بیمارستان جدید سراوان را افتتاح و به بهره برداری برسد.
 
مدتی قبل هم محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در گفت و گو با یکی از رسانه ها اذعان داشت: برخی از مردم بم پشت به دلیل نبود جاده مجبورند برای درمان به پاکستان بروند.
  انتهای پیام/1675
دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 2375
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *