دولتمردان باید پاسخگوی وعده‌های خود پس از برجام باشند/ برخی مسئولان وکیل مدافع منافقین شده‌اند

11 شهريور 1395 ساعت 13:09

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتمردان باید پاسخگوی وعده‌های خود پس از برجام باشند نه اینکه این روزها بزرگترین دستاورد برجام را تعامل با دنیا عنوان کنند.


به گزارش شستون به نقل از دانا، همایش بصیران انقلابی بابل در مسجد امام علی(ع) این شهرستان با حضور امنای مردم در شورای نگهبان برگزار شد.

محمد حسین صفارهرندی سخنران ویژه این مراسم در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروز باید این سیره مدیریتی شهید رجایی مورد توجه مدیران جامعه قرار بگیرد، با توجه به آشنایی من با شهید دولت شهید رجایی باید این نکته را متذکر شوم که ایشان مدیری توانمند، مخلص و انقلابی بود.

وی افزود: این اشتباه است که برخی به عقبه رای خود همانند بنی صدر اعتقاد دارند و گاه و بی‌گاه جلوی ولایت می‌ایستند حال آنکه باید مانند شهید رجایی به این اعتقاد داشته باشند که آرا در نظام اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه اعتبار پیدا می‌کند و نمی‌دانند که در انتخابات نظام اسلامی این آرا به اعتبار ولایت فقیه و برای نظام جمهوری اسلامی از سوی مردم به این کاندیدا داده شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: همدست شدن بنی صدر با منافقین و فرقه رجوی باعث ایستادن در مقابل انقلاب اسلامی شد که امام راحل با عزل وی از فرماندهی کل قوا، عملا به اعتبار او در نظام جمهوری اسلامی پایان داد.

این مسئول ادامه داد: مردم ما بر عهد پیشین خود در راه انقلاب استوار و ثابت قدم ماندند و عهد خود را با ولایت با خونشان امضا کردند، در این مسیر شهید رجایی هیچگاه مسئولیت در نظام اسلامی را طعمه‌ای برای مواهب دنیایی نمی‌دید، زمانی شهید رجایی و کابینه وی از بخشی از حقوق دریافتی خود برای انقلاب چشم پوشی کردند اما امروز شاهدیم که برخی مدیران این دولت، حقوقی بالاتر از حقوق‌های نجومی برای خود مطالبه می‌کنند.

صفارهرندی افزود: عزت و ماندگاری شهید رجایی به واسطه تبعیت کامل او از ولایت فقیه و امام راحل بود، حقوق‌های نجومی و دریافت‌های نامتعارف جفا در حق ملت و تجاوز به حقوق عمومی بود.

وی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در برخورد با متخلفان حقوق‌های نجومی گفت: امروز دولت یازدهم باید در موضوع برخورد با مدیران متخلف و فیش‌های حقوقی نامتعارف مطالبه‌گر باشد و گریبان آنها را رها نکند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وعده‌های پسابرجام دولت کنونی تصریح کرد: مذاکره با آمریکا در موضوع هسته‌ای علی‌رغم گذشتن هفت ماه از اجرای برجام، هیچ دستاوردی نداشته است بلکه آمریکا را در مسائل دیگر نسبت به نظام اسلامی وقیح‌تر کرد، آمریکا با وسوسه‌های شیطانی خود وعده رونق اقتصادی و گشایش‌های خیالی پس از اجرای برجام را به مذاکره کنندگان هسته‌ای داد و آنها عینا آن را تحویل مردم ما می‌دادند حال امروز پاسخگو نیستند.

وی افزود: دولتمردان باید پاسخگوی وعده‌های خود پس از برجام باشند نه اینکه این روزها بزرگترین دستاورد برجام را تعامل با دنیا عنوان کنند و برخلاف وعده‌های قبلی خود مبنی بر شکوفایی اقتصادی پس از برجام، امروز از آثار موهوم برجام سخن بگویند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از نامگذاری روزی با نام روز تعامل ایران و جهان در تقویم رسمی کشور، ادامه داد: عنوان منزوی بودن انقلاب اسلامی در دنیا در طول 35 سال اهانت به انقلاب و مردم کشور است.

صفارهرندی با اشاره به اینکه برجام ابزاری برای نفوذ همه جانبه در نظام اسلامی بود، عنوان کرد: حقوق بشر امروز به عنوان مسله‌ای برای جریان‌سازی هماهنگی در داخل و خارج از کشور با رویکرد تحمیل فشارهایی بر نظام اسلامی است و مطرح کردن بهاییت از سوی فرزند یکی از مسؤلان کشور پس از برجام آغاز پروژه‌ای برای اجرای برجام‌های دیگر و کاهش قدرت نظام اسلامی در حوزه منطقه‌ای و تضعیف نظام اسلامی است.

وی به جریان‌سازی‌های اخیر در خصوص منافقین با انتشار یک فایل صوتی اشاره و تصریح کرد: جنایات منافقین در به شهادت رساندن افرادی مانند شهید رجایی و باهنر، کشتن یک فرد نبود زیرا آنها افراد خدوم به مردم و انقلاب را هدف گرفتند که خود یک ملت بودند، متأسفانه برخی از مسئولان به عنوان وکیل مدافع منافقین از تریبون‌های رسمی نظام، عباراتی را در حمایت از گروهک تروریست و جنایتکار منافقین بیان می‌کنند در صورتی که اعدام جنایتکاران منافق یک اقدامی به حق در راستای امنیت کشور بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به جریان نفوذی در بیت آقای منتظری در راستای تقابل با نظام اسلامی اشاره و اضافه کرد: منتظری با جمع کردن اعوان و انصاری که همخوانی با جریان و تفکر انقلاب نداشتند، آنجا را مأمن جریان مخالف اسلام و انقلاب کرد، امام راحل همواره از نفوذ و دسترسی جریان نفاق و لیبرال در بیت آقای منتظری نگران بود و بارها به ایشان تذکر داد.

وی ادامه داد: ساده لوحی وقتی متراکم می‌شود سر از خیانت در می‌آورد و امام هم عبارت خیانت را در حکم عزل آقای منتظری در خصوص ایشان به کار برد، اگر کسانی حتی در لباس روحانیت دچار کفران نعمت و ناسپاسی شدند، بنا بر وعده خداوند به زودی افرادی مومن و استوار در راه حق جایگزین آنها خواهند شد.

صفار هرندی با اشاره به برخی اظهارات مسئولان دولت یازدهم که واریز یارانه‌ها را مصیبت عظمای دولت می‌نامند، بیان کرد: مسئولان بنا بر وظیفه خود نباید بر مردم منت بگذارند و برای نظام اسلامی زشت است که مسئول آن در راستای کار خود بر مردم منت بگذارد.

وی در پایان با اشاره به فتنه 88 گفت: با توجه به کاهلی برخی‌ها و در اثر میدان دادن به جریان هرزه و فاسد، فجایعی مانند 88 آفریده می‌شود و افرادی اهل تساهل و تسامح، جرات و جسارت اهانت و تجاوز به ارزش‌های نظام را پیدا می‌کنند که باید اینگونه مسائل درسی همیشگی برای ما باشد.   انتهای پیام/


کد مطلب: 2442

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/2442/دولتمردان-باید-پاسخگوی-وعده-های-خود-برجام-باشند-برخی-مسئولان-وکیل-مدافع-منافقین-شده-اند

شستون
  https://shastoon.ir