800
۰

بسیج نیروی مردمی و خط‌شکن است/ تشکیل گروه‌های جهادی صنعت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه با بیان اینکه گروه‌های جهادی صنعت در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: باید به بحث مقاومت در برابر دشمن ایمان داشته باشیم و راه اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم.
hrttr
hrttr
به گزارش شستون به نقل از دانا، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: جنگ ما با دشمن به عرصه اقتصاد رسید و از جنگ‌های قبلی صاحب قدرتی شدیم تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
وی بیان داشت: در عرصه اقتصاد باید اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم و در آن مقاومت و تسلیم نشدن در برابر استکبار یک نیروی قوی در عرصه اقتصاد به دست می‌آوریم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه تاکید کرد: باید به بحث مقاومت در برابر دشمن ایمان داشته باشیم و راه اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم.
نقدی با اشاره به اینکه بسیج نیروی مردمی و خط‌شکن در عرصه‌های مختلف است، افزود: طی سال‌های گذشته برنامه‌هایی را در بخش اقتصاد طراحی کردیم، اما به علت وجود دیوان‌سالاری اداری کاری انجام نشد و این برنامه‌ها را در دولت جدید هم عرضه کردیم، اما باز هم گرفتار دیوان‌سالاری شدیم.
وی تصریح کرد: از آن جا که بسیج نمی‌تواند، بنشیند، بنابراین کار را به شکل مردمی آغاز کردیم و گفتیم شاید بعدها به برنامه‌های ما ایمان بیاورند و سعی کردیم بر رکود تورمی غلبه کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه یادآور شد: در 12 مورد اقتصادی وارد عمل شدیم و 230 هزار شغل ایجاد کرده‌ایم و هیچ تحمیل بودجه‌ای به دولت نداشته‌ایم.
نقدی در ادامه سخنان خود علمی کردن کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: میزان بهره‌وری بخش کشاورزی در ایران پایین است.
وی از برگزاری جلساتی برای بخش صنعت خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی صنعت در کشور راه‌اندازی شده است و بین دولت و صنایع میانجی‌گری می‌کنند تا صنعت راه بیفتد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه ابراز داشت: از سال جاری همچنین طرح صنایع تبدیلی کوچک روستایی توسط بسیج در کشور کلید خورده است، زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها بر این بحث تاکید کرده‌اند.
نقدی بر ایجاد مشاغل خانگی تاکید کرد و افزود: 5 میلیون تن میوه در ایران دور ریخته می‌شود، در حالی که می‌توان از این محصول به بهترین نحو استفاده کرد و آن را تبدیل به ثروت کنیم.
وی همچنین دستگاه اقتصادی دولت را فرمانده اقتصادی خواند و ابراز داشت: برنامه‌های خود را ارائه دادیم و اگر این برنامه‌ها در سطح کشور اجرا نشود می‌توان آن را در سطح استانی پیاده کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه بیان داشت: اقتصاد مردمی فقط به معنای بخش خصوصی و صاحبان ثروت نیست، بلکه توده‌های مردم نیز در این بحث حضور دارند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 2444
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *