800
۰
مدرس حوزه علمیه جالق:

تغییر فرهنگ، شوم ترین نتیجه سلطه استعماری انگلیس/مقام معظم رهبری نوح این زمانه است

thrr
thrr
مدرس حوزه علمیه جالق گفت: تغییر در فرهنگ یک کشور شوم ترین نتیجه سلطه استعماری انگلیس است.
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه جالق در گفت و گو با خبر نگار شستون با بیان اینکه تغییر در فرهنگ یک کشور، شوم ترین نتیجه سلطه استعمار انگلیس بر یک کشور است، گفت: انگلیس نماد فتنه است.
وی در ادامه آزادی، اندیشه اسلامی، قرآن و سیرت پیامبر را دلیل استقلال خواهی ایران دانست و افزود: هدف انگلیس از بین بردن بنیاد اسلامی است.
رئیس حوزه علمیه جالق با اشاره به اینکه غربی ها می خواهند کشور های اسلامی را زیر سلطه خود قرار دهند، اظهار داشت: اگر ایران استقلال نداشت با اشاره ای ابزار دست دشمنان می شد.
وی استقلال فرهنگی، علمی، امنیتی و پرداختن به مسائل دینی و مذهبی را از ویژگی های یک کشور مستقل عنوان کرد و بیان داشت: کشور ایران به خاطر داشتن استقلال به خود افتخار می کند.
مولوی رئیسی سرمربی شجره طیبه صالحین افراد مؤمن، متدین، متخصص، دارای روحیه انقلابی و محو ولایت فقیه را از خصوصیات حافظان استقلال کشور دانست و تصریح کرد: کشور ایران مانند کشتی نوح و مقام معظم رهبری نوح این زمانه است.
وی در پایان با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس بهترین اسوه های مبارزه با استعمار هستند، گفت: مسلمانان باید در مقابل جهان خواران مبارزه کنند.
انتهای پیام/1675
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 2447
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *