800
۰
در گفت و گو با شستون مطرح شد:

جوانان، به تناسب عصر خود در زندگی تلاش کنید/افزایش طلاق در سایه افزایش استفاده از ماهواره/ازدواج تحمیلی یکی از بزرگترین آفات ازدواج است

امام جمعه سراوان گفت: بدلیل تغییر در وضعیت زندگی، جوانان باید متناسب با عصر خود تلاش کنید.
thrfhgfr
thrfhgfr
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه جوانان برای بهتر زندگی کردن باید متناسب با عصر خود تلاش کنند، گفت: وضعیت زندگی امروزه تغییر یافته است.
وی اعتیاد را ایجاد کننده اختلافات خانوادگی دانست وافزود: مردان سعی کنند مسیر سالمی را دنبال کنند.
امام جمعه سراوان اطاعت پذیری، ایجاد نشاط برای همسر و حفظ اموال و اولاد شوهر را از ویژگی های عروس شایسته دانست و اظهار داشت: زوجین حرمت ها را حفظ کنند.
وی در پایان استفاده از ماهواره را یکی از موارد افزایش طلاق عنوان کرد و بیان داشت: بهترین واسطه گری این است که انسان بتواند کدورت بین زوجین را از بین ببرد.
مولوی مجیب و الرحمان رئیسی مسئول حوزه علمیه جالق در خصوص سالروز ازدواج در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه ازدواج تحمیلی بزرگترین آفت ازدواج است، گفت: ازدواج باید عاقلانه و منطقی باشد.
وی در ادامه درخواست های نابجا در زندگی، چشم چرانی زوجین، بی بند و باری و اعتیاد را از عوامل طلاق دانست و افزود: مردم سراوان سنت حسنه ازدواج را به خوبی انجام می دهند.
مسئول حوزه علمیه جالق با بیان اینکه عروسی ها باید بصورت ساده و به دور از تجملات باشد، تصریح کرد: بهترین ازدواج، ازدواج سنتی است.
وی در پایان گفت: مردم و جوانان ازدواج را جدی بگیرند و طبق سنت پیامبر عمل کنند.
انتهای پیام/1675
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 2460
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *