به مناسبت هفته دفاع مقدس

مراسم شب شعر به مناسبت هفته دفاع مقدس

6 مهر 1401 ساعت 22:34

مراسم شب شعر به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، جانشین سپاه شهرستانی سراوان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از علمای اهل سنت و تشیع در دانشگاه آزاد اسلامی سراوان برگزار شد.


به گزارش شستون؛ مراسم شب شعر به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، جانشین سپاه شهرستانی سراوان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از علمای اهل سنت و تشیع در دانشگاه آزاد اسلامی سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری هر ساله دفاع مقدس مروریست بر هشت سال بیداری، ولایت پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیرزنانی که سرچشمه ی خونشان لاله زار عطر ناب محمدی است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: مروز شاهد توطئه و نقشه دشمن برای ایجاد تفرقه و ناآرامی در رسانه ها و فضای مجازی هستیم، که باید با بصیرت و آگاهی این توطئه را خنثی کنیم و در پازل طراحی شده توسط دشمن بازی نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اقدام اغتشاشگران را محکوم اعلام کرد و افزود: کسانی که این کارها را انجام دادند مردم نیستند بلکه افرادی هستند آموزش دیده و با هدف از پیش تعیین شده توسط افراد و گروه های معاند

در پایان این مراسم از شعرای شهرستان سراوان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25832

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/25832/مراسم-شب-شعر-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس

شستون
  https://shastoon.ir