800
۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان:

فعالیت های خالصانه و تلاش مضاعف شهید سجاد شهرکی باید الگوی جوانان باشد

آیت الله مصطفی محامی گفت: فعالیت های خالصانه و تلاش مضاعف شهید سجاد شهرکی در مسیر تحصیل علم باید الگوی همه جوانان باشد.
فعالیت های خالصانه و تلاش مضاعف شهید سجاد شهرکی باید الگوی جوانان باشد
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون؛ آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مراسم بزرگداشت سومین روز از شهادت حجت الاسلام و المسلمین شهید سجاد شهرکی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان بیان کرد: شهید سجاد شهرکی فعالیت های فرهنگی زیادی در مساجد انجام داد و فعالیت های اجتماعی و رسیدگی به امورات مردم و توزیع بسته های معیشتی به افراد نیازمند نیز از مهم ترین اقدامات این شهید بزرگوار بود.

وی با بیان اینکه شهادت آغاز سرازیر شدن الطاف الهی به بنده های صالح است افزود: شهید بزرگوار با انگیزه الهی همه هستی خود را در این راه صرف کرد و شهادت مزد عملکرد خالصانه و تلاش مجاهدانه وی بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: زندگی جاودانه برای همه یک پیام دارد و مسئولیت ما را سنگین تر می کند و به کوری چشم دشمنانی که حضور و فعالیت شهید را نتوانستند ببینند و ناجوانمردانه ترور کردند به ما باید به گونه ای باشیم که بعدها شهیدهای زیادی را تقدیم انقلاب کنیم.

وی تصریح کرد: هر کسی به هر نوعی که می تواند باید در این جبهه فرهنگی حضور پیدا کند و در پادگان حضرت ولی عصر(عج) سربازی کند و فرزندان خود را به حوزه های علمیه بفرستید تا بتوانند جای شهید را پر کنند.

آیت الله محامی گفت: اساتید حوزه های علمیه تلاش کنند تا طلاب عزیز را بهتر تربیت کنند تا بتوانیم با انگیزه الهی، با کسب همه آمادگی ها در این جبهه حضور پیدا کنند و در مسیر تحصیل علم، شهید را الگوی خود قرار دهید.

وی اذعان کرد: فعالیت های خالصانه و تلاش مضاعف شهید شهرکی باید الگوی همه جوانان باشد و از حالا برای آینده و عرصه های مختلف آماده شوند و تلاش بیشتر برای تحصیل علم، تذهیب نفس، کسب مهارت های لازم برای حضور فرهنگی و تحقق اخلاق الهی، مردم دار در خدمت مردم، اسلام و مکتب اهل بیت (ع) تا بتوانند به درستی سرباز حضرت ولعصر (عج) باشند.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: گروه های جهادی متعددی به نام شهید سجاد شهرکی قرار است در عرصه تبلیغ، فضای مجازی، مسجد داری برای احیا مساجد، خدمات اجتماعی و فرهنگی تشکیل شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 25870
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *