800
۰
اقدامی در راستای حل مشکلات شهروندان؛

مالکان اعیانی احداثی در عرصه تصرفی دولت اسناد مالکیت دریافت می‌کنند

حسینعلی کریمی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: مالکان اعیانی احداثی در عرصه تصرفی دولت در این استان می‌توانند با تشکیل و تکمیل پرونده تا پایان بهمن ماه امسال نسبت به دریافت سند اقدام کنند.
مالکان اعیانی احداثی در عرصه تصرفی دولت اسناد مالکیت دریافت می‌کنند
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون؛ حسینعلی کریمی در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: با توجه به لزوم تعیین تکلیف اراضی تصرفی بدون معارض، فرآیندهای صدور سند مالکیت برای مالکان اعیانی احداثی در این اراضی تسهیل می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شده تا پایان بهمن ماه امسال مالکان اعیانی در اراضی تصرفی بدون معارض استان برابر دستورالعمل ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن به قیمت منطقه ای و کارشناسی، بعد از سیر مراحل قانونی صاحب عرصه شوند.

وی افزود: قانون جدید این امکان را فراهم می‌کند تا اراضی که قبل از سال ۱۳۹۴ در تصرف قرار گرفته و تحت عنوان پروژه های صرفا مسکونی ساخته شده با پرداخت مبالغی بر اساس جداول و مساحت به قیمت منطقه ای و قیمت کارشناسی ،تعیین تکلیف شود.

کریمی تاکید کرد: با اجرای این قانون وضعیت‌ اراضی دولتی که مردم در تصرف دارند، مشخص شده و علاوه بر حل مشکلات شهروندان در این زمینه دولت هم می‌تواند اراضی که در گذشته به هر دلیل ممکن در اختیار نداشته، از این طریق تعیین تکلیف کند.

وی گفت: مالکان اعیانی احداثی در عرصه تصرفی دولت در این استان می‌توانند با تشکیل و تکمیل پرونده تا پایان بهمن ماه امسال با مراجعه به ساختمان شماره دو این اداره کل به نشانی دانشگاه ۵۵ و در شهرستان های به ادارات راه و شهرسازی نسبت به دریافت سند اقدام کنند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 25880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *