800
۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان ‌و بلوچستان خبر داد:

ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

مهدی عبادی گفت: کمیته امداد استان امسال باید ۲۳ هزار فرصت شغلی ایجاد کند که تاکنون با جذب ۵۸۴ میلیارد تومان منابع ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون؛ سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: در سال گذشته فعالیت‌های مهم و گسترده‌ای کمیته امداد استان انجام داده که مهمترین آنها بحث مسکن و اشتغال بوده است.

وی افزود: اعتبار اشتغال سال گذشته سیستان و بلوچستان ۴۰۸ میلیارد تومان بوده که ۳۹۲ میلیارد تومان آن پارسال و بقیه در فروردین و اردیبهشت سالجاری جذب شد که این میزان اعتبار ۱۴ هزار فرصت شغلی را ایجاد کرده و همین امر باعث شد تا کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در جشنواره شهید رجایی به عنوان برتر معرفی و لوح تقدیر دریافت و  مقام سوم کشوری را در زمینه ایجاد اشتغال کسب کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان افزود: بانک‌ها به عنوان همیاران کمیته امداد نقش موثری در پرداخت اعتبارات به مردم دارند که بر این اساس تاکنون اقدامات خوبی شکل گرفته است.

وی به مسکن مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: طرح ۶ هزار واحدی مسکن مددجویان در اواخر سال ۹۸ آغاز شده که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

عبادی خاطرنشان کرد: همچنین بیش‌از یک‌هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در حال ساخت است و امسال نیز تفاهم‌نامه‌ای با سپاه، بنیاد مستضعفان و چند ارگان دیگر منعقد شده تا اتفاقات خوبی برای مددجویان کمیته امداد رقم بخورد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 25886
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *