800
۰
شهروندان سراوانی

نبود و یا کمبود داروهای پرمصرف در داروخانه های سراوان

با بازرسی هایی که از داروخانه های سطح شهر و همچنین انبارهای آنها صورت گرفت، خوشبختانه هیچگونه احتکار و یا تخلفی در توزیع دارو مشاهده نشد و با بررسی هایی که صورت گرفت، دلیل نبود و یا کمبود دارو در این داروخانه ها توزیع نامناسب دارو به صورت قطره چکانی و محدود توسط استان در این شهرستان مشخص شد.
نبود و یا کمبود داروهای پرمصرف در داروخانه های سراوان
در پی گلایه های شهروندان سراوانی در خصوص نبود و یا کمبود بعضی داروهای پرمصرف از جمله آنتی بیوتیکها و سرم ها و غیره در داروخانه های شهر، خبرنگار ما به همراه معاون دادستان، معاون غذا و داروی این شهرستان برای پیگیری موضوع وارد میدان شد.

به گزارش شستون؛ با بازرسی هایی که از داروخانه های سطح شهر و همچنین انبارهای آنها صورت گرفت، خوشبختانه هیچگونه احتکار و یا تخلفی در توزیع دارو مشاهده نشد و با بررسی هایی که صورت گرفت، دلیل نبود و یا کمبود دارو در این داروخانه ها توزیع نامناسب دارو به صورت قطره چکانی و محدود توسط استان در این شهرستان مشخص شد. 

سراوان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان و مرکز شهرستان سراوان در جنوب شرقی ایران است. این شهر با جمعیت ۶۰٬۰۴۰ نفر پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت استان به‌شمار می‌رود، این درحالیست که میزان توزیع دارو در این شهر بسیار اندک است و پاسخگوی نیاز شهروندان سراوانی و مردمی که از اطراف برای درمان به آنجا می آیند نیست.
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب: 25890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *