800
۰
در هفت ماهه نخست سال انجام شد؛

رشد ۲۲ درصد جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

احسان کاظمیان، مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۵۱ مسافر در هفت ماهه سالجاری توسط ناوگان مسافری تحت نظارت این اداره کل جابجا شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد افزون بر ۲۲ درصد را نشان می دهد.
رشد ۲۲ درصد جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون، احسان کاظمیان، مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب  سیستان و بلوچستان بیان کرد: جابجایی مسافران در این مدت توسط ۱۸۸ هزار و ۷۵۰ سفر انجام شده است.

وی با بیان اینکه فروکش کردن کرونا، جابجایی مسافران در ایام اربعین حسینی و همچنین دهه پایانی ماه صفر، رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی عوامل حمل و نقل و مسافران باعث افزایش تعداد سفر بوده است، گفت:سیاست این اداره کل،حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان افزود: هم اینک ۲ پایانه مسافری درحوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار فعال می باشند.

کاظمیان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹ شرکت مسافربری ۷۶۵ راننده در حوزه حمل و نقل مسافر در جنوب استان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا با افزایش ارائه خدمات، شرایط ارتقای سطح خدمات به مسافران از جمله رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی و کاهش توقف‌ها در طول مسیر، شاهد رشد سفرهای بین شهری و افزایش بیش از پیش جابه‌جایی مسافر با ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای باشیم.

کاظمیان اظهار کرد:مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون های مربوط به تخلف شرکت،رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 25925
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *