800
۰

شکست جریان معاند در سواستفاده از نام مولوی کوهی/ خانواده مولوی کوهی با وی دیدار خواهند کرد

فرماندار راسک گفت: هماهنگی ملاقات خانواده و اقوام مولوی کوهی با وی انجام شده و به زودی این دیدار انجام می شود.
شکست جریان معاند در سواستفاده از نام مولوی کوهی/ خانواده مولوی کوهی با وی دیدار خواهند کرد
 به گزارش شستون به نقل از تسنیم؛ سلیم کدخدا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در راسک اظهار داشت: طی روزهای اخیر یک فایل صوتی منتسب به مولوی فضل الرحمن کوهی امام جمعه سابق روستای «پشامگ» شهرستان راسک منتشر شده بود که در آن عنوان شده "تا موافقت با آزادی مشروطم، دست به اعتصاب غذا می‌زنم".
فرماندار راسک افزود: بعد از انتشار این فایل صوتی جمعی از جریانات معاند و فرصت‌طلب دست به بهره‌برداری و سوء استفاده زده و با ادعای دادخواهی به سواستفاده از نام مولوی کوهی پرداختند که تیر آنان به سنگ خورد.
وی گفت: امروز برادر مولوی کوهی به همراه شش نفر از نزدیکان و شاگردان وی از روستای پشامگ به فرمانداری آمده و محترمانه خواستار فرصت ملاقات با مولوی کوهی شدند که البته  قبلاً هم فرمانداری این پیشنهاد را به مسئولان مربوطه داده و پیگیر این ماجرا بوده است.
کدخدا افزود: به دنبال مطالبه مسالمت‌آمیز خانواده ایشان، امروز در حضور این افراد به مسئولان مربوطه تماس گرفته و پیگیری‌های لازم در خصوص ملاقات برادر مولوی کوهی به اتفاق سه نفر از معتمدین قطعی شد.
کدخدا بیان کرد: همچنین اقدامات و هماهنگی لازم برای اینکه وی از فرصت مرخصی نیز استفاده کرده و با خانواده دیدار داشته باشد در حال انجام است.
وی تاکید کرد: راه حل رسیدگی به مطالبات، پیگیری از مجاری قانونی و پرهیز از خشونت و اغتشاش است و با توجه به اینکه خانواده مولوی فضل الرحمن کوهی خودشان هم با خشونت و صدمه دیدن افراد و امکانات عمومی مخالف بودند، از مجاری قانونی پیگیر مطالبات خود شدند.
به گزارش تسنیم، مولوی فضل الرحمن کوهی امام جماعت مسجد روستای پشامگ راسک بوده که در سال 98 به دلیل مسائل امنیتی و ایراد سخنان وحدت‌شکنانه و افراطی توسط دادگاه ویژه روحانیت به زندان محکوم شده و هم‌اکنون دوران حبس خود را طی می‌کند.


انتهای پیام/
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب: 25930
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *